Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako joulun vietto liian aikaisin?

Vierailija
11.12.2022 |

Tähän jouluun asti olen aina ottanut joulukoristeet esille vasta muutamia päiviä ennen joulua ja sitten haluan päästä ainakin osasta niistä eroon jo tapanin päivänä. Nyt muiden esimerkkiä noudattaen olen aloittanut joulukoristeiden esille panon jo joulukuun alkupäivinä sillä ajatuksella, että nyt joulunviettoni kestäisi entistä pidempään. Ei olla vielä edes puolivälissä joulukuuta ja olen jo alkanut vähentää esille nostettujen joulukoristeiden määrää. Saas nähdä olenko jo niin täynnä joulua jo ennen jouluaattoa, että olen valmis siirtymään pääsiäiskoristeisiin. Miten Te muut kestätte tämän aikaisin aloitetun jouluhössötyksen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina joulukoristeet otettu esille itsenäisyyspäivänä, myös kuusi on koristeltu silloin. Tämä siksi että haluan nauttia joulun odotuksesta pitkään, ja kyllästyn jouluun sitten jo tapaninpäivänä, ja viimeistään 1.1. kuusi pakataan pois.

Mutta jos sinulle riittää lyhyempi joulun aika, niin miksi et koristelisi kotia vasta lähempänä jouluaattoa? Tee niin kuin itse haluat, sinun kotisi ja joulusi se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän