Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut tahdosta riippumattasi hoidossa eli mielisairaalassa, mitä sinulle tehtiin ja miksi?

Vierailija
10.12.2022 |

Itse olin perhetukiyksikössä isän mielemterveysogelmien vuoksi. Ihan vuonna 99 kun olin teini-ikäinen. Pelasin kavereiden kanssa monopolya ja hoitajat/ohjaajat päättivät, että olen psykoosissa kun nauroimme jollekin omalle inside-jutulle.

Jouduin 6 viikoksi pitkäänniemeen ja minulle (yritettiin) pakkosyöttää lääkkeitä, jotka olisivat tehneet minusta zombien. Tiesin aiemmasta kokemuksesta, Teeskentelin muka "parantuvani" viikottain ja se upposi lääkäreihin täysin. 6 viikon päästä kun olin ns. parantunut, muutin 17-vuotiaana pois kotoa enkä ole sen jälkeen uskaltanut mennä lääkäriin mistään syystä, hammaslääkäriä ja ihonsiirtoleikkausta lukuunottamatta.

Kuulisin mielellläni muiden kokemuksia kun luin tämän:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/46f83996-4d97-46ae-919c-2efb1…

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut psykiatrisella osastolla lepositeissä. En ollut psykoottinen oikeasti, mutta tilanne kai laittoi hoitajat luulemaan niin.

Vierailija
2/2 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten osastolla syötettiin ketiapiinia, vaikka en ollut masentunut tms. Otin lääkkeet muka kiltisti ja keräsin lääkkeet suusta talteen ja siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän