Kuuliin työkaverista juttua (mies) on kuulemma on nuorempana pahoin pidellyt naisia, mutta on kuulemma muuttunut siitä .
Uskoisitko?
On ilmeisesti suuttuessaan syyllistynyt vakavampiinkin rikoksiin mm. Uhannut ihmisen henkeä.
Päältä päin ei vaikuta mitenkään poikkeavalta enkä ole edes nähnyt hänen hermostuvan koskaan.
Kommentit (31)
Juu. Muuttunut mies, niinhän ne kaikki...
Pitäisin visusti kollegan asemassa, en yhtään mitään muuta.
Jos kerta ihminen ei voi muuttua niin mitä hyötyä sitten on näillä terapioilla ja kuntoutuksilla?
Todellakin ihminen VOI muuttua, paljonkin.
Onkohan tämä joidenkin järkähtämätön tyyli tyrmätä ihmisen muuttuminen tarpeesta pitää jotkut itsensä alapuolella... onneksi tuollaisia k******** ei ole omassa lähipiirissä eikä työpaikalla.
Hei trolli! Pahoinpitely on yhdyssana.
Jos on ollut nuorena vihanhallintaongelmia, on ehkä oppinut hillitsemään raivoaan.
Eikä pelkästään että on oppinut hillitsemään raivoaan vaan on saattanut saada käsiteltyä ne asiat jotka raivon valtaan sai.
ap ole huoleti ei se kiinni jää nyt mikan syyksi laitetaan kaikki tapaukset
Wanna be psykiatriaan erikoistuneet kertoilee "totuuksiaan" 😂
Mistä kuulit?, oliko hän itse kertonut jollekkin, vai onko vain huhuja.
hieno mies kirjoitti:
hysteria lähtee patteriin koputtamalla
?
Tää menee ehkä OT, mutta... mä aikoinaan seurustelin hetken järjettömän k-pään kanssa. Se suuttu kaikesta ja oli älyttömän mustasukkainen. Aika nopeesti mä ymmärsin pointin ja lähdin menee. Mua ei ehtinyt pahoinpidellä, mutta pari kertaa oli aika lähellä.
Meni muutamia vuosia. Olin löytänyt nykyisen mieheni ja hänen siskonsa sitten löysi tuon kultakimpaleen. Mies yritti varoitella siskoaan. Puhuttiin vanhemmille ja mäkin yritin bondata, ettei nyt ole fiksuin tyyppi deittailun kannalta.
Se systeri vaan tuumas mulle, kun hän tykkää vähän tuommoisista ei tylsistä miehistä. Sorry, mutta tää on läpeensä tylsä kotona makaaja, kaljan lipittäjä ja kaikesta suuttuva. Ei mitään tehoa.
Sitten meni hetken aikaa, kun siskon kaveri soitti mulle, että nähtävästi tää jätkä pitää naistaan vankinaan... Lähdin suht nopeeta niiden kämpille ja olihan se saakeli show. Tyyppi oli työpäivien ajaksi laittanut naisen nippusiteillä patteriin kiinni. Poliisi onneksi uskoi meitä ja menivät sisään. Siellähän se riepuparka oli. Hakattuna patteriin lukittuna. Äkkiä kamat kamat säkkeihin ja menoksi.
Oikeudessa jätkä selitti, että se oli heidän seksileikkinsä.
Taannoin toi tyyppi sitten muutti samaan naapurustoon meidän kanssa. Hänellä on vaimo ja kolme pientä poikaa. Tuskin on muuttunut. Jotenkin on saanut himmailtua ja pidettyä agressionsa sisällään. Ihan varmasti vielä räjähtää taas.