Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi raju itkeminen vetää näin huonoon kuntoon?! Kurkku tuntuu kuristuneen umpeen, vatsalihakset ovat kipeät, silmäluomet punaiset ja täynnä pieniä haavoja..

Vierailija
10.12.2022 |

Kulmakarvojen kohottaminen iskee kipuaallon koko pään alueelle ja posket ovat kosketutusarat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö se sika taas vanukkaat?

Vierailija
2/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Joillekin tulee flunssa, joska nenä menee ensin tukkoon. Ja hartiajumi tai pääkipu paineesta. Siksi ei siis itke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti,itkeminen on helvetin rankkaa kropalle +suolavesi kasvoille 😞

Vierailija
4/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla fyysisestikin tosi rankkaa. Voimia sinulle <3 

Vierailija
5/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt kaksi päivää ja nyt kun alkaa kyyneleet loppua, olen ihan tohjona. Silmäluomissa on pieniä ikäänkuin paperiviiltoja ja kurkussa tuntuu möykky jonka ohi ei mene ruoka tai lääkkeet. Juoma joten kuten.

Olo ei silti  ole sairas siinä mielessä että mulla olisi flunssa. 

Mutta oletteko ikinä kuulleet jonkun surevan silmäluomet haavoille?!

Ap

Vierailija
6/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne myrkylliset tunteet purkautuu ulos. Anna vaan tulla.

Vierailija
8/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itkenyt kaksi päivää ja nyt kun alkaa kyyneleet loppua, olen ihan tohjona. Silmäluomissa on pieniä ikäänkuin paperiviiltoja ja kurkussa tuntuu möykky jonka ohi ei mene ruoka tai lääkkeet. Juoma joten kuten.

Ap

Mulle taisi kanssa tulla pieni viiltohaava toiseen luomeen, kun itkin muutaman päivän. Kaikkea vanhaa tapahtunutta kakkaa vaan tuli mieleen ihan älyttömästi, en edes tarkalleen tiedä miksi. Sellaisia vanhoja asioita, joita en edes ole tiedostanut kantaneeni mukanani. On tuo vollottaminen ainakin halvempaa kuin terapia.

Vierailija
9/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voe helekutti miten te ylipäänsä pysytte elossa kun noin vaikeeta

Vierailija
10/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hieronut silmiäsi vaistomaisesti ja iho silmien ympärillä on ohut. Ehkä myös pyyhkinyt karkealla wc-paperilla? Melkein kuin hieroisit silmiä santapaperilla,auts.

2 päivää? Ei taida olla kiva joulu tulossa, saako kysyä mitä kävi?

Tuskin itket noin rajusti sitä että' lempileipä oli kaupasta loppu.

Vierailija
11/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina tulee kurkkuun semmonen kipeä möykky kun itken. Niin ettei ääntä tule. Inhottavan tuntuista, onneksi ei kestä kauaa.

Vierailija
12/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija
13/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 10: läheinen vakavasti sairas, lemmikki kuoli yllättäen ja rahat tiukilla. Kun jätin rakkaan lemmikkini, jolle olin ostanut joulukalenterinkin eläinlääkärille odottamaan tuhkausta niin silloin repesi, aloin itkeä heti kun ulos pääsin eikä loppua tullut. Uni toi pienen tauon mutta kun heräsin kyyneleet alkoivat taas virrata. Olen pari päivää vain liiottelematta  rääkynyt naama räässä ja kyynelissä, silmät punaisina eikä ole oikein muistikuvia mitä hittoa olen tehnyt autopilotilla (esim. pessyt pyykkiä, keittänyt kahvia).

Ap

Vierailija
14/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sanonta itkee silmät päästään. Minä kuvittelin sen tarkoittavan sitä, että itkee paljon kyyneleitä ja silleen. Siis sitä piirroselokuvien itkua.

Ei se sitä tarkoita. Opin sen merkityksen, kun lapseni kuolivat. Sitä loputonta itkua, joka tulehdutti silmät. Pieniä haavoja, turvonnut koko pää, ja silmämunatkin olivat verenpunaiset. Saattoi olla pää kipeä, en tiedä, koska onneksi en ihan kaikkea muista.

Oksennus tuli vasta myöhemmin, kun jouduin valitsemaan hautakiveä lapsilleni.

Vierailija
15/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ennen tosi paljon, tajusin liian myöhään sen aiheuttavan kaikenmaailman juonteita kasvoihin. Nyt välttelen itkemistä viimeiseen asti.

Vierailija
16/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sanonta itkee silmät päästään. Minä kuvittelin sen tarkoittavan sitä, että itkee paljon kyyneleitä ja silleen. Siis sitä piirroselokuvien itkua.

Ei se sitä tarkoita. Opin sen merkityksen, kun lapseni kuolivat. Sitä loputonta itkua, joka tulehdutti silmät. Pieniä haavoja, turvonnut koko pää, ja silmämunatkin olivat verenpunaiset. Saattoi olla pää kipeä, en tiedä, koska onneksi en ihan kaikkea muista.

Oksennus tuli vasta myöhemmin, kun jouduin valitsemaan hautakiveä lapsilleni.

Järkyttävää. Olen pahoillani puolestasi.

Mulla tuli tuollainen kun kroppa ja pää alkoi toimimaan puolivuotta sen jälkeen kun oli tapahtunut kuukausia kestänyt raju henkinen väkivalta, joka päättyi kahteen otteseen raiskaukseen. Silloin itkin kaksi päivää putkeen, en edes nukkunut ja olin sen jälkeen vielä pahemman näköinen kuin noiden raiskauksien jälkeen. Harvoin olen myöskään fyysisesti ollut yhtä kipeä, koska en jaksanut edes pyyhkiä kasvojani. Kirjaimellisesti istun ja itkin. Tuona puolena vuotena pää halusi suojella itseään, koska olisin varmaan tehnyt itsemurhan jos olisin aikaisemmin tajunnut asian.

Vierailija
17/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulla on nestehukka tuon itkemisen takia. Kannattaa muistaa juoda vettä.

Vierailija
18/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näytin edes hiukan söpöltä itkiessä. Nyt 40+ iässä näytän heti sairaalta krokotiililtä kun kyyneleet tulee.

Vierailija
19/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numerolle 10: läheinen vakavasti sairas, lemmikki kuoli yllättäen ja rahat tiukilla. Kun jätin rakkaan lemmikkini, jolle olin ostanut joulukalenterinkin eläinlääkärille odottamaan tuhkausta niin silloin repesi, aloin itkeä heti kun ulos pääsin eikä loppua tullut. Uni toi pienen tauon mutta kun heräsin kyyneleet alkoivat taas virrata. Olen pari päivää vain liiottelematta  rääkynyt naama räässä ja kyynelissä, silmät punaisina eikä ole oikein muistikuvia mitä hittoa olen tehnyt autopilotilla (esim. pessyt pyykkiä, keittänyt kahvia).

Ap

Lämmin halaus ja paljon voimia sinulle <3. Kyllä se siitä ajan kanssa tulee pikkuhiljaa helpottamaan, vaikka nyt ei siltä tunnu. Suru on vähän sellainen homma, että se pitää vaan rauhassa surra pois. Ainakin se kertoo, että on aidosti rakastanut ja välittänyt toisesta kovin paljon, mitkä on kauniita ominaisuuksia ihmisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän