Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että postimurhaaja tuli läheisestä rapusta

Vierailija
10.12.2022 |

Oli laskuhumalassa/laskuissa, tuli ulos rapusta, raivoissaan kaatoi työntekijän maahan niin että lehdet levisivät ympäriinsä, jatkoi hakkaamista, pakoon pääsi koska alue tuttu. Piileskeli ja kävi vaihtamassa vaatteita mahdollisesti jossain ja palasi myöhemmin kotiinsa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että murhaaja saadaan kiinni. Ihan hirveää ajatella mitä on tehnyt. Tyttöparka.

Niinpä. Aivan hirvittävää.

Vierailija
22/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-ETSIVÄT näemmä kokoontuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen kyseessä olleen naispuolisen ystävättären/rakastajan. He ovat hyvin mustasukkaisia aina, ja väkivaltaisia kun tulee välirikko. Juonikkaitakin.

No onhan sekin tietysti mahdollista, joku mustasukkainen nainen. Niissäkin voi olla sekopäitä.

Joku nainen on voinut olla mustasukkainen jos naislehdenjakaja on jutellut jollekin miehelle, sairaassa mielessä kuvitellut että on iskemässä miestä.

Vierailija
24/24 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä eli nuoren lehdenjakanaisen pahoin pitelijä, mieti mitä olet tehnyt, olet tuhonnut nuoren ihmisen elämän, jolla oli kaikki vielä edessään, perheen perustaminen ja kaikki. Kaikki tulevaisuuden suunnitelmat ja unelmat jäi saavuttamatta.

Häneltä jäi lemmikkejä ikävöimään, perhe ja kaverit myös jäi ikävöimään.

Mieti millainen joulu perheellä on tänä vuonna, voiko joulua edes viettää?

Mene ilmi antamaan itsesi poliisille ja hyvitä tekosi edes siten miten se on mahdollista.

Et voi itse viettää joulua etkä iloita mistään tuollaisen teon jälkeen.

Miten voit edes elää normaalia elämää enää tietäen että olet tehnyt jotain noin kamalaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän