Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden valkaisu kotona kokemuksia kaipailisin kun kyseessä kellastunut hammasluu

Vierailija
10.12.2022 |

49v ikä kellastuttanut hampaita vaikka en tupakoi, juo kahvia tai punaviiniä. Hollywood hymyä en kaipaa, mutta pari astettakin vaaleammat hampaat voisi auttaa ettei tarvitse arastella hymyilyä.

Kaikki kokemukset otetaan kiitollisina vastaan. Hammashoitoloiden valkaisut aika kalliita, enkä tavoittele niin suuria muutoksia.

Itse voin kertoa, että ostin juuri apteekista iWhite2 tuotteen jossa hammasmuotteja pidettiin kolmena päivänä. Tuote lupasi poistaa vain värjäymiä, mutta tuntui vain pahentavan tilannetta. Ehkä värjäymät poistui ja väri tasottui kun näyttää nyt entistä keltaisemmalta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodalla lähtee, mutta varo käyttämästä liian usein. Hammaslääkäri teki minulle "ruokasoodaputsin", näin hän sitä kutsui. Ärsytti vähän ikeniä, mutta tuli puhdasta. Sanoin myös, että näitä ei tehdä kovin usein, ettei kiille kulu.

Vierailija
22/25 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt et vetyperoksidi kyl vaalentaa hammasluutakin?? Mut sitä ei kauppavalmisteissa ole, vain hammaslääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ne, vaatii vaan illasta sen 20-30 min. Ikenen suojaksi voi sivellä vähän vaikka käsirasvaa,jotta saa sen liuskan ihan ylös asti.

Joo, vanha ketju. 

Vierailija
24/25 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilaillut?

Vierailija
25/25 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut hyvä setti ja toimii. Täältä löytyy aika kattavasti tietoa muutenkin hampaiden valkaisusta. https://hammasinfo.fi/parhaat-kotivalkaisutuotteet/