Kerro nainen joku arkinen paikka missä on himot yltynyt random miestä kohtaan?
Kommentit (38)
Kerran ruokakaupassa hyllyrivin toisella puolella oli mies, joka katsoi minua ja jotenkin katsoin takaisin ja tunsin, että jos ei olis päivä ja ruokakauppa, niin jossain olisi oltu kiinni toisissamme.
Toisen kerran kävi samoin, kun rakennettiin taloa ja palolaitokselta tuli tyypi tekemään hormitarkastusta.
Hän kätteli minua ja meinasin kaatua sihen paikkaan, mutta olin liian nuori ja arka enkä uskaltanut näyttää, mitä mulle tuli mieleen😘😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran kahvilassa ja näin ikkunasta puolitutun, komean miehen. Kuin noiduttuna jätin lautaseni siihen ( olisi pitänyt viedä) ja saapastelin tyypin kiinni. Juttelimme hetken, mutta hän ei koskaan varmaan edes tajunnut, että olin häneen ihastunut.
Puolituttu ei ole random mies.
No kunhan tuli mieleen. Se, jolle vastasit
Randomreijo on aina riski. Kun mies ei himota niin ei himota vaikka kuinka sirkuspelleilisi ja paikasta viis.
Prisman leipäosastolla oli pitkä, komea goottimies joka käveli ylväästi pitkät hiukset hulmuten.
Jos olisin yhä se nuoruusvuosieni näyttävästi meikattu goottityttö olisin koettanut flirttiä, mutta nyt meikittömänä ja Tokmannin toppatakkiin pukeutuneena kolmevitosena tyydyin vain katselemaan haikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Prisman leipäosastolla oli pitkä, komea goottimies joka käveli ylväästi pitkät hiukset hulmuten.
Jos olisin yhä se nuoruusvuosieni näyttävästi meikattu goottityttö olisin koettanut flirttiä, mutta nyt meikittömänä ja Tokmannin toppatakkiin pukeutuneena kolmevitosena tyydyin vain katselemaan haikeasti.
Muutuitko yhdessä yössä?
Mitä ihmettä yrität jankata ja udella? Lavastetut p o r n o k o h t a a m i s e t eivät ole oikeaa arkielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutuitko yhdessä yössä?
En tietenkään vaan pikuhiljaa. Ensin ei jaksanut enää laittaa huulipunaa. Sitten ei jaksanut meikata olleenkaan. Legginsit ja tennarit muuttuivat mukavimmiksi kuin korkeakorkoiset kireät saappaat, pitkät röyhelöhameet ja korsetit.
Ap on katsonut liikaa leffoja. Ei tuntemattomat ihmiset ala hommailla jossain K-marketin takapihalla..
Vierailija kirjoitti:
Ap on katsonut liikaa leffoja. Ei tuntemattomat ihmiset ala hommailla jossain K-marketin takapihalla..
AP kyseli himoista, ei hommailuun alkamisista.
Jalkapalloa katsoessa telkkarista. Kentällä 24 komeaa miestä.
Kotona.
Oli yksi todella kuuma remonttimies tekemässä remonttia. Hänestä nähnyt nyt unta monena yönä.
No mitään ei tietenkään tapahtunut, mutta jos kummankin elämäntilanne olisi toinen niin aivan taatusti olisi tapahtunut.
Mutta aina voi haaveilla. Tämmöistä se elämä välillä on.
Eikö ap:lla ole kavereita, joiden kanssa voisi puhua näistäkin asioista? Säälittävää penätä palstauliutopiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kyseli himoista, ei hommailuun alkamisista.
Ap:t, jotka kyselevät muiden himoista ja/tai hommailuista pysyvät itse poissa pelistä/pelikiellossa vastedeskin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:lla ole kavereita, joiden kanssa voisi puhua näistäkin asioista? Säälittävää penätä palstauliutopiaa.
Säälittävää kiusata henkilöä yksinäisyydestä, jonka olettaa olevan yksinäinen.
Esim. ruokaostoksilla tai bussissa tai missä vaan julkisella paikalla... missä nyt sattuu näkemään jonkun houkuttelevan miehen.
Ei ole kuotenkaan tapahtunut mitään. Eipä tietenkään.