Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro nainen joku arkinen paikka missä on himot yltynyt random miestä kohtaan?

Vierailija
10.12.2022 |

Ja tapahtuiko mitään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ruokaostoksilla tai bussissa tai missä vaan julkisella paikalla... missä nyt sattuu näkemään jonkun houkuttelevan miehen.

Ei ole kuotenkaan tapahtunut mitään. Eipä tietenkään.

Vierailija
22/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ruokakaupassa hyllyrivin toisella puolella oli mies, joka katsoi minua ja jotenkin katsoin takaisin ja tunsin, että jos ei olis päivä ja ruokakauppa, niin jossain olisi oltu kiinni toisissamme.

Toisen kerran kävi samoin, kun rakennettiin taloa ja palolaitokselta tuli tyypi tekemään hormitarkastusta.

Hän kätteli minua ja meinasin kaatua sihen paikkaan, mutta olin liian nuori ja arka enkä uskaltanut näyttää, mitä mulle tuli mieleen😘😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan hississä.

Vierailija
24/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kahvilassa ja näin ikkunasta puolitutun, komean miehen. Kuin noiduttuna jätin lautaseni siihen ( olisi pitänyt viedä) ja saapastelin tyypin kiinni. Juttelimme hetken, mutta hän ei koskaan varmaan edes tajunnut, että olin häneen ihastunut.

Puolituttu ei ole random mies.

No kunhan tuli mieleen. Se, jolle vastasit

Vierailija
25/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomreijo on aina riski. Kun mies ei himota niin ei himota vaikka kuinka sirkuspelleilisi ja paikasta viis.

Vierailija
26/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman leipäosastolla oli pitkä,  komea goottimies joka käveli ylväästi pitkät hiukset hulmuten.

Jos olisin yhä se nuoruusvuosieni näyttävästi meikattu goottityttö olisin koettanut flirttiä, mutta nyt meikittömänä ja Tokmannin  toppatakkiin pukeutuneena kolmevitosena tyydyin vain katselemaan haikeasti.

Vierailija
27/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman leipäosastolla oli pitkä,  komea goottimies joka käveli ylväästi pitkät hiukset hulmuten.

Jos olisin yhä se nuoruusvuosieni näyttävästi meikattu goottityttö olisin koettanut flirttiä, mutta nyt meikittömänä ja Tokmannin  toppatakkiin pukeutuneena kolmevitosena tyydyin vain katselemaan haikeasti.

Muutuitko yhdessä yössä?

Vierailija
28/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua... Lisää... Ap

Vierailija
29/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä yrität jankata ja udella? Lavastetut p o r n o k o h t a a m i s e t eivät ole oikeaa arkielämää.

Vierailija
30/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutuitko yhdessä yössä?

En tietenkään vaan pikuhiljaa. Ensin ei jaksanut enää laittaa huulipunaa. Sitten ei jaksanut meikata olleenkaan. Legginsit ja tennarit muuttuivat mukavimmiksi kuin korkeakorkoiset kireät saappaat, pitkät röyhelöhameet ja  korsetit.

Vierailija
31/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katsonut liikaa leffoja. Ei tuntemattomat ihmiset  ala hommailla jossain K-marketin takapihalla..

Vierailija
32/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on katsonut liikaa leffoja. Ei tuntemattomat ihmiset  ala hommailla jossain K-marketin takapihalla..

AP kyseli himoista, ei hommailuun alkamisista.

Vierailija
33/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloa katsoessa telkkarista. Kentällä 24 komeaa miestä.

Vierailija
34/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Oli yksi todella kuuma remonttimies tekemässä remonttia. Hänestä nähnyt nyt unta monena yönä.

No mitään ei tietenkään tapahtunut, mutta jos kummankin elämäntilanne olisi toinen niin aivan taatusti olisi tapahtunut.

Mutta aina voi haaveilla. Tämmöistä se elämä välillä on.

Vierailija
35/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lla ole kavereita, joiden kanssa voisi puhua näistäkin asioista? Säälittävää penätä palstauliutopiaa.

Vierailija
36/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kyseli himoista, ei hommailuun alkamisista.

Ap:t, jotka kyselevät muiden himoista ja/tai hommailuista pysyvät itse poissa pelistä/pelikiellossa vastedeskin.

Vierailija
37/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla ole kavereita, joiden kanssa voisi puhua näistäkin asioista? Säälittävää penätä palstauliutopiaa.

Säälittävää kiusata henkilöä yksinäisyydestä, jonka olettaa olevan yksinäinen.

Vierailija
38/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä miksi kysyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän