Haluaisin vaihtaa henkilötunnukseni
Huoltajani oli järkyttävä, mutta emme enää ole tekemisissä. Hänellä on kuitenkin tiedossa henkilötunnukseni ja pelkään, että hän väärinkäyttää sitä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä halu ei taida riittää.
Niin, mutta minulla on perusteltu syy. Ei kai se voi olla niinkään, että huoltajani jatkaa kiusaamistani ikuisesti?
Ap
Ei voi vaihtaa. Muuta ulkomaille ja hae sieltä kansalaisuutta.
Kyllä henkilötunnuksia vaihdetaan joskus. Olin jokusen vuoden erään suuren terveyspalveluyrityksen puhelinvaihteessa, ja pari kertaa oli asiakas, jolla oli vaihdettu hetu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta minulla on perusteltu syy. Ei kai se voi olla niinkään, että huoltajani jatkaa kiusaamistani ikuisesti?
Ap
Laita hakemus vetämään, mutta tuolla perusteella ei vielä onnistu. Toinen keino on sukupuolen vaihtaminen, eikä sekään ole helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita hakemus vetämään, mutta tuolla perusteella ei vielä onnistu. Toinen keino on sukupuolen vaihtaminen, eikä sekään ole helppo.
Lähetin kyllä viestin poliisille uhka-arvion tekemistä varten. Dokumentoituina on sosiaalipalvelujen asiakkuus, turvakotikäynnit jne. historiasta.
Ap
Oliskin kätsyä kun voisi vaihtaa henkilötunnusta. Vaihtaisin syntymävuodeksi vaikka 1955, niin pääsisin eläkkeelle samantien.
Vierailija kirjoitti:
Oliskin kätsyä kun voisi vaihtaa henkilötunnusta. Vaihtaisin syntymävuodeksi vaikka 1955, niin pääsisin eläkkeelle samantien.
Luonnollisestikaan syntymäosa ei vaihdu vaan loppuosa.
AP
jossain vaiheessa puuhastelivat että tunnuksista tehtäisiin sellaisia ettei pysty päättelemään että onko mies vai nainen. jos tuo toteutuu, niin haet uutta tunnusta.
Eikö olisi helpompi hoidella vanhemmat?
up