Mitä puoluetta aiot tukea äänelläsi?
Kysymys otsikossa, eikä möykätä sitten kommenteissa.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään puoluetta.
Pitäkööt tunkkinsa.älä sitten myöskään valita.
Nyt on jo kokoomuskin mennyt ohi demareista.
Ei taida onnistua vaalien siirtokaan tällä kertaa, sekin kortti jo käytetty demareiden toimesta.
Kannattaako puoluekantaansa kertoa netissä, kaikki jää bittiavaruuteen ikuisiksi ajoiksi ja voidaan tarvittaessa kaivaa esiin? Lukekaa tuo pitkä uusi artikkeli Kiinan sosiaalisesta pisteytysjärjestelmästä, missä väärät mielipiteet estävät jopa matkustamisen tai lasten koulutuksen. Mikään ei estä Eu:ta menemästä samaan suuntaan, sananvapaus on jo Suomessakin kaventunut ja jos vassarit saavat jatkossakin päättää, kaventuu entisestään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97df84af-c5fd-4720-a1d3-d36870dc792b
Vierailija kirjoitti:
Ei taida onnistua vaalien siirtokaan tällä kertaa, sekin kortti jo käytetty demareiden toimesta.
Juuri tuli tieto että myös kevään 2023 vaaleja siirretään. Eihän ihmiset oo ottanut neljänsiä rokotteita... Sateista säätä ja tuulinen päivä. Ei voi mittään nyt.
Ehkä PS:n kannatus laskee... tai siis nyt ei voi
kun tilanne huono!
.
"Nyt ei ole aika pitää vaaleja!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuli tieto että myös kevään 2023 vaaleja siirretään. Eihän ihmiset oo ottanut neljänsiä rokotteita... Sateista säätä ja tuulinen päivä. Ei voi mittään nyt.
Ehkä PS:n kannatus laskee... tai siis nyt ei voi
kun tilanne huono!
.
"Nyt ei ole aika pitää vaaleja!"
Jättävät kadut putsaamatta, mummut ei pääse äänestämään joten vaalit siirrettävä?
Vierailija kirjoitti:
En äänestä.
Mikset?
Antakaa minulle vasemmistolainen, mutta woketon vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosia taida olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosia taida olla?
Uskon, että monikin kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosia taida olla?
Uskon, että monikin kaipaisi.
Paremmasta Koreasta vois löytyä sopivia?
Jännä, RKP ei ole vieläkään saanut yhden yhtäkään ääntä kyselyssä.
Montakohan hallituksen aiheuttamaa sähkökatkoa ennen vaaleja vielä tulee, itse veikkaan että 2.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä minkälaisia kampanjointeja tullaa näkemään, osa varmasti koettaa erottua esimerkiksi jollain hernaria ja kahvia erikoisemmilla lahjuksilla.
Harakka nuoleskeli jo maaseudun väkeä kun lupasi yksityisteille huiman korotuksen avustuksiin
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako puoluekantaansa kertoa netissä, kaikki jää bittiavaruuteen ikuisiksi ajoiksi ja voidaan tarvittaessa kaivaa esiin? Lukekaa tuo pitkä uusi artikkeli Kiinan sosiaalisesta pisteytysjärjestelmästä, missä väärät mielipiteet estävät jopa matkustamisen tai lasten koulutuksen. Mikään ei estä Eu:ta menemästä samaan suuntaan, sananvapaus on jo Suomessakin kaventunut ja jos vassarit saavat jatkossakin päättää, kaventuu entisestään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97df84af-c5fd-4720-a1d3-d36870dc792b
Minua ei pelotella hiljaiseksi, ja pidän sanan-ja mielipiteenvapauteni, vaikka "bb" minua seuraisikin. Pidetään meteliä, eikä suostuta hissuttelemaan.
Av:n gallupeissa on persut saanut aina eniten ääniä, mutta oikea äänestystulos onkin sitten jotain ihan muuta. Kertoo paljon persujen rehellisyydestä ja multipeukutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Av:n gallupeissa on persut saanut aina eniten ääniä, mutta oikea äänestystulos onkin sitten jotain ihan muuta. Kertoo paljon persujen rehellisyydestä ja multipeukutuksesta.
Otanta on edelleen pieni, ei siitä voi mitään johtopäätöksiä tehdä.
Ja itse olen ainakin äänestänyt vain kerran, tuloksethan saa näkyviin äänestämättäkin.
Eipä näy ainakaan ilmastonmuutoksesta mitään merkkejä kun katsoo ulos ikkunasta, ei taida sillä teemalla siis edes vihreät koettaa kampanjoida.
Vaalikarj... anteeksi tarkoitan kansalaisia viilataan linssiin niin että humpsahtaa!