Vielä kun jaksaisi 9 työpäivää..
Kommentit (7)
Vielä kun jaksaisi 10 työpäivää.. Sitten koittaisi 3 päivän loma.
Minulla on enää 5 työpäivää. Sitten on taas aikaa miettiä, mikä minusta tulee isona. Samaan työhän en enää halua, enkä oikeastaan edes voi palata, mitä teen nyt. Lääkäriaika on ensi viikolla. Aion ottaa asian puheeksi. Työkyvyttömyyseläkettä en halua, mutta lausunto rajoittuneesta työkyvystä olisi paikallaan.
Sano muuta. Kyllä on ollut ankeaa ja raskasta töissä, vaikka yleensä pidänkin työstäni. Onneksi kohta on joulu ja sen jälkeen odottaa etelänmatka. Tammikuu lähee toivottavasti jälleen käyntiin kevein mielin kohti kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on enää 5 työpäivää. Sitten on taas aikaa miettiä, mikä minusta tulee isona. Samaan työhän en enää halua, enkä oikeastaan edes voi palata, mitä teen nyt. Lääkäriaika on ensi viikolla. Aion ottaa asian puheeksi. Työkyvyttömyyseläkettä en halua, mutta lausunto rajoittuneesta työkyvystä olisi paikallaan.
Omassa työssäni ei moiset lausunnut vaikuttaisi mitään, koska työnkuva on minä on eikä sitä voi esim.kevyemmäksi muuttaa.
Olkoonkin yksi raaja sökönä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun jaksaisi 10 työpäivää.. Sitten koittaisi 3 päivän loma.
Tää 😅
Mulla kahdeksan päivää vielä töitä. Sitten loma loppiaisen yli. En tiedä miten nää vika päivät jaksaa! Tuntuu, että pinna päivä päivältä kireämpi kun loma lähestyy.
Kuulostaa hyvältä!