Pikkujoulun kuhertelut, missä menee teidän raja?
Puolisolla ollut jotain meneillään pikkujouluissa jonkun kanssa. Toisen osaston työkaveri, tiedän hänet etäisesti. Firman pikkujoulut siis kyseessä.
Nyt mietin mitä ajatella tästä ja haluan kuulla muidenkin mielipiteitä. Tässä tapauksessa ilmeisesti varsinaista yhdyntää ainakaan ei ole tapahtunut, mutta pääsääntöisesti kahdestaan oloja ja toiseen huoneeseen sulkeutumista muusta porukasta erilleen. Mies ei vielä tiedä että tiedän, kuulin asiasta muualta. Tuli kuitenkin yöksi kotiin. Heräsi vähän ennen kuin lähdin töihin aamulla ja oli aika omituinen.
Kertokaapa tässä odotellessa omia kokemuksianne. Aion laittaa miehen tenttiin kun pääsen töistä (tai mahdollisesti huomenna jos menee liian myöhään). Olen kiitollinen vastauksista.
Ps. Voi jumankauta että on paha olo henkisesti.
Kommentit (32)
Pikkujoulut pysyy asiallisena ja ilman korvausvelvollisuuksia, niin on ok. Jos alkaa tavarat lennellä mereen laivalta, niin siinä vaiheessa harkitsisin suhteen jatkoa.
Olen sinkku, ja rajani menee siinä, etten osallistu pikkujouluihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa naisia, jotka testaavat viehätysvoimaansa varattuihin miehiin. Metodina on ensin avautua miehelle henkilökohtaisista asioista eli vedota miehen tunteeseen olla tarvittu ja herättää luottamusta.
Sitten tilanteen tullen nainen ottaa uuden vaihteen silmään, kehuu miestä ja flirttailee. Sopiva hetki on juuri vaikka juhlissa, kun on laittautunut ja pari lasia viiniä vapauttaa tunnelmaa.
Sinun miehesi tuskin kiinnostaisi naista, jos olisi vapaa ja käytös voi naisen puolelta olla täysin tiedostamatonta. Hän vain hakee hyväksyntää vähän arveluttavalla tavalla esimerkiksi kompensoidakseen heikkoa itsetuntoa.
Tämän uskon ihan kevyesti sen perusteella millainen kuva mulle on hänestä muodostunut. Ap
Jaahas. Meillä sitten tänään työpaikan pikkujoulut ja vähän jännittää että mitä tapahtuu. Siellä on yksi mies johon monet ovat ihan lääpällään, minäkin. En haluaisi nähdä miestä toisen kanssa tai pettää omaani. Tekisi mieli soittaa että olen kipeä ja en pääse paikalle.
Panin todella nättiä naista jonka löysin tinderistä ja melkein väittäisin että on varattu mutta en viitsinyt kysyä. Se tulee luokseni vähän outoina aikoina ihan kuin salaa ja soittelee sitten ennen. No en minä sen enempää aio siltä kysellä.
Pikkupanokuhertelut vielä menee joulunaikaan.
En keksi yhtään hyvää syytä, miksi juhlista pitäisi vetäytyä kahdestaan minnekään, ellei tässä todella viriteltäisi suhdetta. Henkisen pettämisen tasolla (esim. viestittely) suhde voi jo olla olemassa, nyt sitä päästiin vain ihan livenä toteuttamaan.
Erityisen huolestuttavaa on se, että halu olla noin intiimisti keskenään ohittaa epäilysten ja kiinnijäämisen riskit. Etenkin jos osa työporukkaa (tämä nainen mukaan luettuna) tuntee myös sinut, eli tieto voi todellakin päätyä sinun korviisi. Noin häpeämätön toiminta viittaa siihen, että on painettu tunteiden tai himon kanssa jarrun sijaan kaasua. Pieni ihastus ja värinä voi ihmisten välillä olla kohtuullisen viatontakin, kunhan asialle ei valitse tehdä mitään. Nyt on menty pidemmälle.
Kuulostaa siltä, että "vetovoima on kiistämätön" ja "emme voi tunteillemme mitään" -selitykset ovat tulossa.
Kumia pitää käyttää yhdynnässä ja suihinotossa nainen ei saa niellä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Meillä sitten tänään työpaikan pikkujoulut ja vähän jännittää että mitä tapahtuu. Siellä on yksi mies johon monet ovat ihan lääpällään, minäkin. En haluaisi nähdä miestä toisen kanssa tai pettää omaani. Tekisi mieli soittaa että olen kipeä ja en pääse paikalle.
Kerro tarkemmin, missä pikkujoulut pidetään lauantaina?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaaa tarkastaa tatti ja pallit huolellisesti samalla kun tenttaat ukkoa.
Kiitos päivän nauruista!
Mulla on ollut töissä miespuolinen ystävä, jonka kanssa melkolailla oltiin kaikki pikkujoulut yms. yhdessä. Meillä vaan synkkasi paremmin kuin muiden kanssa. Ikinä ei ollut halausta enempää. Ollaan siis edelleenkin hyvissä väleissä, mutta eri työpaikoissa. Mutta useimmiten kai kyse on jostain muusta.
Mähän esimerkiksi olen ollut viime kesänä eräissä miehen työkaverin järjestämissä juhlissa(kimppasynttärit), joissa oli muitakin työkavereita ja heidän puolisoitaan. Osaa seuraan ig ja muutama on fb mulla kaverina. (Myös tää kyseinen nainen oli niistä juhlissa mukana kenestä on puhe.)
Ap