Loukkaantuisitko miehelle
Heräsin hyväntuulisena tähän päivään. Olen nukkunut koko viikon huonosti ja nyt sain nukkua pitkään. Mikä voisi mennä pieleen?
Hiivin kahvit keitettyäni miehen viereen ja suukotin, tarkoitus oli mennä hänen viereensä makoilemaan. Mies säpsähtikin puoliksi hereille ja huokaisi selvästi ärsyyntyneenä ja ärähti "mitä VITTUA nyt taas."
Olin ihan hiljaa ja jähmetyin. Toisti "niin oliko jotain?".
Ei, kuiskasin ja lähdin vähin äänin pois. Nyt olen toisessa makkarissa ja mies jatkoi unia. Loukkaannuin todella pahasti. Useampi vuosi siis oltu yhdessä eikä koskaan ole noin sanottu. Teenkö kärpäsestä härkäsen? Miten muut suhtautuisi?
Kommentit (24)
Vähän ohis. Mä oon aina silitellyt miehen ihoa nukkumaan mennessä, kun se tuntuu niin hyvältä ja rauhottaa. Nyt mies sanoi, ettei hän ole koskaan pitänyt siitä vaan haluaa nukahtaa rauhassa. Sinänsä hämmentävää kun ollaan oltu jo 30v yhdessä. Ei sitten aikasemmin saanut suutaan auki vaan on ilmeisesti kärsinyt jo hitusen pitempään.
Olisin sanonut heti takaisin, että MITÄ V*TTUA SÄ SIINÄ TIUSKIT. Ja olisin selvittänyt asian myöhemmin.
Apaamu111 kirjoitti:
No aiemmin mies on pusutellut takaisim ja jos on halunnut nukkua, sanonut että kulta minä makoilen vielä hetken.
Nyt kello oli puoli 12 kun kävin vieressä. Aiemmin ei ikinä ole mitääm tuollaista sanonut.
Kyllä tuohon aikaan jo saa mennä vaikka herättämään
Ei silti tarvitse olla ilkeä ja alkaa vittuilemaan.