Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitan tähän täydellisen treffiprofiili johon kukaan nainen ei vastaa

Vierailija
10.12.2022 |

olen 40 vuotias mies pienestä kaupungista ja olen työelämässä. Harrastan sählyä ja lukemista . Käytän alkoholia kohtuudella. Toivoisin sinun olevan suunnilleen ikäiseni .

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuosta teki täydellisen? Melko niukasti kerrot itsestäsi.

Vierailija
2/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuosta teki täydellisen? Melko niukasti kerrot itsestäsi.

Kiitti deittisaitit on täynnä tuommoisia ilmoituksia. Täysin mitäänsanomaton, noi on ihan perusjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmoituksesi kertoo, että

- olet mies

- käy töissä

- harrastat liikuntaa

- luet

- et kännää

Entäpä sitten? Ihan perusasioita, joita edellytetään kaikilta.

Et kertonut itsestäsi mitään. Mitkä ovat arvosi? Minkälaista parisuhdetta etsit? Mistä unelmoit? Minkälainen olet luonteeltasi?

Vierailija
4/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä tämän aloituksen pointti on?

Vierailija
5/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Se tärkein tieto puuttuu: mikä tekee sinusta kiinnostavan ja millaiselle naiselle.

Vierailija
6/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkempi paikkakunta olisi varmaan hyvä kertoa. Suomi on täynnä pieniä paikkakuntia ja harvaa kiinnostaa matkustaa satoja kilometrejä treffeille

Vierailija
7/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös panostaa oikeinkirjoitukseen.

Vierailija
8/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kerran viikossa työporukan sählyvuorolla ja luet tekniikan maailmaa, omasta mielestäsi sinulla ei ole alkoholiongelmaa ja nainen pitäs saada. Tämän verran tuosta saa irti. 

Vierailija
9/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"”Hyväsydäminen mies” lähestyi naista tv-chatissa: Piti vankina viikon ja raiskasi - näin karmiva on Mika Moringin rikoshistoria"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9d6adc1e-62d2-42bf-83ed-b6f5f4787bc8

"Moring kertoi naiselle olevansa kolmekymppinen ”hyväsydäminen ihminen”."

Vierailija
10/10 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kritisoidaan, mutta mitä naiset sitten haluavat kuulla? Ympäripyöreää sanasalaattia?

-olen lapsi- ja eläinrakas (olethan kuitenkin lapseton ja kissoja korkeitaan 2, mielellään ei yhtään)

-olen avarakatseinen ja suvaitsevainen (trans-naiset, kehopositiiviset ja polyamoriset älkööt vaivautuko ja olethan myös hetero)

Olen itse hetero nainen mutta ymmärrän tavallaan miehiä. Naiset suhtautuvat jo alkujaan jotenkin tiukkapipoisesti kaikkeen. Vaikka miehellä olisi "oikeat mielipiteet" niin väärät kengät on ehdoton turnoff.

Esim. pystyn väittelemään tuntikaupalla miesten kanssa ja olla hyvää kaveria senkin jälkeen, mutta monien naisten kanssa "väärät mielipiteet" on heille henkilökohtainen loukkaus ja mykkäkoulun ja kanseloinnin paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän