Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin tyttö puheet ja isyyden vähättely ärsyttää

Mehh
10.12.2022 |

Ottaa aivoon kun eräät minun sukulaiset puhelee jatkuvasti että meidän vauva on ihan "äitin tyttö". Kyllä, minun perään on jonkun verran mutta se on käsittääkseni ihan normaalia kun imettää ja on pääasiallinen lapsen hoitaja miehen ollessa töissä. Muutenkin tuntuu että miestä sorsitaan aina, että eihän se voi olla ikinä väsynyt tai stressaantunut elämästä kun se on "vain isä". Ihan ku sillä ei elämä olisi yhtälailla mullistunut tässä. Minun suku korostaa jatkuvasti sitä miten raskasta minulla varmasti on ja miten hienosti selviän, mutta tuntuvat loukkaantuvat jos uskallan mainita että enhän minä mikään yh ole tässä. Miehen omakaan suku ei kysele mieheltä mitään isyydestä, ei kehu häntä tai anna vertaistukea. Hän on huippu isä ja hellä ja huolehtiva ja osaa tehdä tasan samat asiat kuin minäkin, niin jotenkin harmittaa että miksei häntä arvosta kukaan muu kuin minä. Onko tämä ihan normaalia ettei miehestä kukaan isyydessä välitä vai olenko itse jotenkin vainoharhainen? Tai jos ei hänen jaksamista kukaan pohdi niin miksi minun vointia ja upeutta pitää jatkuvasti nostaa jalustalle, voisivat edes sen lopettaa kun alkaa jo hävettää tuommoinen.

P.s ollaan 25 vuoden kieppeillä ja ei, miestä ei häiritse nämä asiat vaan minua jostain syystä :D

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kehu koska kukaan ei oleta että isä tekee lapsen kanssa yhtään mitään

Tämä on kyllä aivan perseestä ja tuntuu olevan myös totta ikävä kyllä ainakin meidän tapauksessa. On vaan jotenkin niin suru sydämessä kun toinen on hyvä ja omistautunut isä ja sitä ei muka "läheiset" ja "perhe" usko ilman että pitäisi jotenkin sitä todistella nenän edessä jatkuvasti. Äähh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme