Super Mario Browserin linna
Näin sitä myydään Citymarketin mainoksessa. Sekä sanotaan, että on kirjoitettu. Miten tuollainen mainos on oikeasti päässyt telkkariin asti ja KUKAAN ei olw reagoinut siihen, että tuotteen nimi on Bowserin linna ilman r:ää😂😂
Kommentit (8)
>Kun Marion hirviökilpikonna käyttää Exploreria
Teini huomasi tänään saman ja meinas tikahtua nauruun😅 Huusi sitten hepulikohtauksen lomassa, et eikö kukaan tajunnut tota virhettä?
Onhan se nyt aika noloa, että joku on kirjoittanut käsikirjoituksen, ääninäyttelijä on sen lukenut, äänittäjä hyväksynyt, markkinointisuunnittelija tarkistanut, graafikko lisännyt tekstin, toimisto hyväksynyt, tv-kanava ottanut vastaan ja lisännyt omaan ohjelmaansa ja missään vaiheessa kukaan ei ole huomannut tuollasta virhettä.
Vierailija kirjoitti:
>Kun Marion hirviökilpikonna käyttää Exploreria
Ei hitto kun hyvä😂
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aika noloa, että joku on kirjoittanut käsikirjoituksen, ääninäyttelijä on sen lukenut, äänittäjä hyväksynyt, markkinointisuunnittelija tarkistanut, graafikko lisännyt tekstin, toimisto hyväksynyt, tv-kanava ottanut vastaan ja lisännyt omaan ohjelmaansa ja missään vaiheessa kukaan ei ole huomannut tuollasta virhettä.
Nuo on nykyään kaikki jonneja, jotka ei tiedä.
Nauroin just samaa, onneks jotain toista on myös häirinnyt sama asia XD
Kesällä pyöri myös kauan aikaa head and shoulders mainos missä luki että "yli miljoona hmistä..." i-kirjain puuttui siis kokonaan, sain videolle jopa 😅 en ymmärrä kuinka kukaan ei huomaa näitä!
Mä olen sankari, olen läpäissyt Super Marionin ja hajottanut ko linnan! Jep jep! Olin silloin 50v ja kaikki pikkukundit jumaloi mua :D
Kamala epäkohta.