Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen roolileikki 24/7

Vierailija
09.12.2022 |

Oletteko kokeilleet tai kiinnostaako?

Meillä on mieheni kanssa "leikki" jossa hän on daddy-dom ja minä hänen tyttönsä. Meillä leikki on päällä koko ajan ja alkaa jo sekoittua onko se enää edes leikkiä. Mies päättää arkemme asiat pitkälti ja minä saan olla vastuuton ns. huollettava. Se sopii mulle, koska olen muutenkin aika huono organisoimaan asioita.

Asun miehen omistamassa asunnossa, johon muutin aika pian tavattuamme. Hän asuu työn vuoksi pääosin muualla. Seksi on mahtavaa ja nautin kun saan olla miehen pikku seksilelu ja toteuttaa hänen toiveitaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen on ihan kivaa, mutta itse en haluaisi, enkä jaksaisi, kokoaikaisesti.

Kiinnostaa, että miten keskustelette vakavammin asioista? Esim suhteestanne tai elämästä yleensä. Tai vaikka ajankohtaisista asioista.

Vierailija
2/4 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen on ihan kivaa, mutta itse en haluaisi, enkä jaksaisi, kokoaikaisesti.

Kiinnostaa, että miten keskustelette vakavammin asioista? Esim suhteestanne tai elämästä yleensä. Tai vaikka ajankohtaisista asioista.

Ihan normaalisti me puhutaan, ei me lässytetä tms. muutenkaan. Kysymys on enemmän suhteen vireestä, hän on se aikuinen ja huolehtiva osapuoli, minä saan olla hiukan vastuuton ja leikkisä. Se näkyy myös ammateissa, hän on hyvin virallisessa kovapalkkaisessa työssä ja minä luovassa ja taiteellisemmassa.

Monesti keskustelussa on silti aspekti, että hän neuvoo ja opettaa mua, enkä juuri kyseenalaista miehen mielipiteitä. Mutta hän onkin niin älykäs ja kypsä että ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa seksiorjan kuten ap. Mistä löytyisi?

Vierailija
4/4 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun juttu. Miten muka toimii arkielämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi