Oletko varautunut veitsihyökkäykseen Yle neuvoo miten
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun invaasio alkoi 2015 ja alkoi tulla limanuljaskoja rikollisia solkenaan. Olin äimän käkenä kun niitä alettiin hyysätä ja nnettiin riehua miten vaan. Siis se kaikki suomalaisten ojennus. Sitten kun näin suomalaisten naisten pynttäytyvän ja alkavan kiimaisena niiden perässä juoksun. Siis e mitä ei IKINÄ tapahdu suomalaista miestä kohtaan. Putos kyllä suu ammollaan leuka lattiaan. Luulin paljon nähneeni.
Äimistelin myös tuota touhua syy pyöreänä välillä, että mikä aivokuppa on väkeen yhtäkkiä iskenyt, kun niitä miehiä alettiin raahaamaan päiväkoteihinkin lapsia katsomaan. Sitten nettiin tuli myös salaa kuvattuja videoita missä vokkien työntekijänaiset antaa asukkaille auliisti takapuoltaan jossain syrjäisessä kulmassa.
Kuvottavaa, olen nähnyt ko. videoista yhden missä afrikkalainen työstää wok - työntekijää. äspeeärrähän joutui antamaan potkujakin näille naisille, lööpeissä oli aikoinaan otsikot.
Paljonhan tuota tapahtui ja tiedän muutaman muunkin tapauksen paikassa missä tuttuja naisia oli töissä mutta en näe siinä mitään väärää jos kaksi ihmistä rakastelevat.
Aito rakkausko siinä nyt yhtäkkiä olikin kyseessä, kun hikinen, karvainen ja eksoottinen jänteikäs uros on edessä ja sille tekee äkkiä mieli antaa takapuoltaan. Se sama rakkaus, mikä tinderissä puuttuu useiden seksiä vonkaavien suomimiesten kohdalla ja siksi naiset ovat vastoin tahtoaan vailla seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma ratkeaa koventamalla rangaistusasteikkoa, antamalla kansalaisille lupia aseisiin helpommin ja ottamalla käyttöön kuolemanrangaistus, jos edellä mainitut eivät tehoa. Oppivat sit puukkomiehet ja -pojat olemaan.
Ei pidä paikkaansa. Ne maat joissa kuolemanrangaistus on käytössä ennemminkin kannustavat rikollisia tekemään vakavampia rikoksia. Rangaistusten koventaminen ei tule auttamaan täälläkään asiaa.
Japani ja Singapore ovat maailman turvallisimpia maita. Iranissa ja Saudi-Arabiassa rötöstely on tuntematon käsite. Yksikin virheliike niin viranomaiset pitävät huolen että uhka yleiselle turvallisuudelle eliminoituu.
Japani ja Singapore ovat hyvin poikkeuksellisia maita, joissa suurin osa kansasta pitää ensisijaisesti yhteiskunnan puolta eikä siellä toimita yksilökeskeisesti muissakaan asioissa. Nämä eivät ehkä ole parhaita maita punnittaessa kuolemanrangaistuksen vaikutuksia rikollisuuteen.
Kaasu"aseella" puukkoa vastaan pitää olla todella hyvin treenattu tilanteeseen. Voi saada kaasut omille silmilleen vastatuulessa, puukosta pahasti turvakaasutinkäteen eikä kaasusumuttimen kantama ole järin moinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää, että Suomessa on nyt tällaista.
No KUKAKOHAN ne ongelmat on tänne haalannut??????? KETKÄKÖHÄN on äänestäneet sitä porukkaa, jotka on hinkumalla hinkuneet ja tänne haalaanneet ne ongelmat?????? Ja tästä lopputuloksestako MUKA EI VAROITETTU????? Ja mitä niille asiasta varoittaneille sanottiin????? Oli jotain helevtin ulinaa jostain ongelmien olemattomasta "jakamattomasta" ihmisarvosta?!
Toivottavasti mahdollisimman moni tästä ko. porukasta saa näiden riisinkeittopalleroiden puukosta ja dikistä, sitähän te tilasitte, ja sitä te myös saitte JA saatte!
Kun pystyttivät telttakylän Helsingin keskustaan, silloinen ministeri kävi ystävällisellä tervehdyskäynnillä ja opasti meitä alamaisia ettei heitä saa provosoida. Naiset kiikuttivat hedelmiä ja lämmikettä kilvan telttakylään. Ja tässä on kiitos, meitä kehotetaan nyt pysymään kotosalla, jos ei ole tukea ja turvaa rinnalla kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ketju enkä jaksa lukea, mutta sen sanon että on selvää että joudumme vielä ennen pitkään muuttamaan lainsäädäntöä ja isosti. Koskee koko EUn aluetta, mutta itse mietin erityisesti Pohjoismaiden tilannetta. Ei ihmiset tällaista tule loputtomiin sietämään.
Näkyvät sietävän ihan hyvin. Muuten asialle olisi jo tehty jotain. Ei voi odottaa sitä pistettä, että tekeminen on liian myöhäistä. Nyt voi vielä vaikuttaa.
Päiväkotiin voisi mennä aivopesemään uusia sukupolvia kilteiksi lapasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan luottaa ulkopuolisen apuun. Suomessa ei edes junaraiteille kaatunutta miestä autettu. Kaikki esittivät, etteivät nähneet/kuulleet mitään.
Näinpä. Minut yritettiin ryöstää kesällä keskellä kirkasta päivää Helsingissä (olen pienikokoinen nuori nainen) ja kukaan lukuisista ohikulkijoista ei tehnyt yhtään mitään vaikka kyseinen ryöstäjä mies tarrasi minuun kaksin käsin samantien kiinni ja huusin h*lvetin lujaa.
Minun perässäni roikkui keskellä kirkasta päivää vartin verran tälläinen lähiidän ihme halusi "olla ystävä" tilanne oli ahdistavaa ja ei uskonut kieltoja,kukaan ihmisistä ei reagoinut vaikka näkivät ja kuulivat varmana että kielsin monta kertaa seuraamasta ja tää lähi idän ihme ei vaan uskonut ja oli jo jossain kohti melkein kyljessä kiinni,onneksi sain karistettua, ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun tapahtunut mulle ja en ole edes nätti,hoikka enkä nuori, mutta näköjään ei saa keskellä kirkasta päivää olla rauhassa,illalla ei uskalla liikkua ja pitää aina olla puhelin valmiina jos joku yrittää jotakin,Suomalaiset miehet ei ole tuolla tavalla käyttäytynyt ainoa mitä niiltä saanut niin huutelua ja suomi miehet sentään jotenkuten ymmärtää sanan ei.
Ihan kauheaa. Olen tuon kommentoimasi kommentin kirjoittaja. Mulla on nykyään ilta-aikaan kaupungilla kulkiessani (työmatkat) aina puhelinlinja auki puolisolle että edes joku tietää missä kohtaa olen jos jotain tapahtuu. Mulle jäi myös traumat tuosta ryöstötilanteesta. Aiemmin uskoin ettei kukaan nyt päivällä kadulla käy kiinni kun on paljon ihmisiä ympärillä, mutta kyllä vain kävikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää, että Suomessa on nyt tällaista.
No KUKAKOHAN ne ongelmat on tänne haalannut??????? KETKÄKÖHÄN on äänestäneet sitä porukkaa, jotka on hinkumalla hinkuneet ja tänne haalaanneet ne ongelmat?????? Ja tästä lopputuloksestako MUKA EI VAROITETTU????? Ja mitä niille asiasta varoittaneille sanottiin????? Oli jotain helevtin ulinaa jostain ongelmien olemattomasta "jakamattomasta" ihmisarvosta?!
Toivottavasti mahdollisimman moni tästä ko. porukasta saa näiden riisinkeittopalleroiden puukosta ja dikistä, sitähän te tilasitte, ja sitä te myös saitte JA saatte!
Älä jauha kakkaa. Tuo porukka myytiin tänne itkevien lasten kuvastolla.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkotiin voisi mennä aivopesemään uusia sukupolvia kilteiksi lapasiksi.
Niin tai vaikka pitämään omat feministi itsenäisyyspäivät lapsille aivopesten.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä tuolla avainten kilisyttelyllä oikeasti haetaan takaa?
Olen kyllä nähnyt tämän vinkkivideon, jossa uhkaavaa tyyppiä kohti heilutetaan avainnippua, mutta onko tästä annettu jotain konkreettista selitystä miten sen kuuluisi tehota? Läpsin sillä jotain parimetristä, satakiloista kimppuuni hyökännyttä tyyppiä ja hän siitä säikähtäneenä juoksee kotiinsa itkemään?
Työnnät ne sen silmiin. Tosin et onnistu, koska kätesi ovat lyhyemmät. Avaimet pystyyn, potku munille ja kun hyökkääjä kumartuu kivusta, niin avaimet silmään.
Vierailija kirjoitti:
Great reset ja väestönvaihto!
Ei väestö, vain miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä tuolla avainten kilisyttelyllä oikeasti haetaan takaa?
Olen kyllä nähnyt tämän vinkkivideon, jossa uhkaavaa tyyppiä kohti heilutetaan avainnippua, mutta onko tästä annettu jotain konkreettista selitystä miten sen kuuluisi tehota? Läpsin sillä jotain parimetristä, satakiloista kimppuuni hyökännyttä tyyppiä ja hän siitä säikähtäneenä juoksee kotiinsa itkemään?
Työnnät ne sen silmiin. Tosin et onnistu, koska kätesi ovat lyhyemmät. Avaimet pystyyn, potku munille ja kun hyökkääjä kumartuu kivusta, niin avaimet silmään.
Kun niitä on 5 samaan aikaan mitä teet. Ainoastaan elokuvissa jokainen odottaa kiltisti vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ratkaisu: muuttaa vittuhun täältä puukonheiluttelijoiden savannista.
Kerropa paikka,jossa katujengejä on vähemmän kuin täällä.
Muistatteko kun öyhöttäjät valittivat palstan sen suu rista ja ettei saanut olla vapaasti ras isti. No nyt saa. Missä kehut palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ketju enkä jaksa lukea, mutta sen sanon että on selvää että joudumme vielä ennen pitkään muuttamaan lainsäädäntöä ja isosti. Koskee koko EUn aluetta, mutta itse mietin erityisesti Pohjoismaiden tilannetta. Ei ihmiset tällaista tule loputtomiin sietämään.
Näkyvät sietävän ihan hyvin. Muuten asialle olisi jo tehty jotain. Ei voi odottaa sitä pistettä, että tekeminen on liian myöhäistä. Nyt voi vielä vaikuttaa.
Eiköhän se kriittinen piste ala olla jo käsillä. Koulutuksen taso maassamme täysin romahtanut, sairaanhoito samoin, vanhustehoidosta ja turvallisuudesta puhumattakaan.
Ainoa asia missä Suomi nyt loistaa, on naisten turvattomuus siinä ollaan kakkossijalla. Kuka näitä naisia on alkanut pieksämään ja tappamaan?
Suomen tulevaisuus näyttää beirutille hummerit partioi kaduilla katolla naton konekiväärimies. Kansan täristessä asumiskuutioissa kaltereiden takana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Paskokaa sähkökatkon aikana muovipussiin ja torju veitsihyökkäys näin voi jumalaut mis jamas tää maa nykyään on. Missä kaikki miehet on?
Anteeksi mutta mitä? Oletko mykkä, kuuro, liikuntakyvytön ja aivovammainen nainen? Tee itse mitä haluat.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä on 5 samaan aikaan mitä teet. Ainoastaan elokuvissa jokainen odottaa kiltisti vuoroaan.
Esimerkissä oli vain yksi korsto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi vaikuttaa? Äänestämällä vanhoja samoja poliitikkoja? Ehkä avaimia kilistelemällä? Miten. Kerro viisaampana.