Varakas pariskunta siivoutti kotinsa 3 kertaa ilmaiseksi
Mitä mieltä olette tästä;
Kommentit (31)
Mitä rikkaammat kulissit, niin sitä epärehellisemmät ihmiset.
Maailman muuttuessa nuo huijarit alkaa lisäämään toimintaansa sen verran tiuhaan tahtiin, että jossakin vaiheessa kannattaa siirtyä etukäteismaksuun tai riittävän suureen panttimaksuun, jossa loppulaskun ylittävä osuus palautetaan. Kun oppivat todella huijaamaan, niin siinä ei auta edes henkilön luottotietojen tarkistus.
Vierailija kirjoitti:
FirmalkaKIN vastuuta kun eivät tarkista luottotietoja!
Tuossakin miehen luottotiedottomuus olisi selvinnyt eikä siivoussopimusta olisi edes syntynyt eikä näin ollen mitään perittävääkään myöhemmin.
Tämä.
Eikö yritykset yleensä tarkista luottotiedot.
Jo sähkösopimustakin tehdessä tarkistetaan vaikka ihmisellä on OIKEUS saada sähköä kohtuulliseen hintaan.
Mitäs eivät tarkista luottotietoja. Vasta myöhemmin selvittävät kun selvisi ettei miehellä ole luottoa!
Tarkistakaa ETUKÄTEEN eikä myöhemmin.
Jos luotto kunnossa voi periä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että noista pitäisi seurata herkästi enemmän rangaistuksia. Eivät ole vain siivousalan ongelma.
Suomalaiset olivat ennen maailmankuuluja rehellisyydestään.
Kyllä se rehellisyys alkaa olla harvinaista.
Sitäpä voi jokainen miettiä valinnan edessä haluaako luopua omasta tunnuspiirteestään ja olla halveksittua muuta.
Itseäni pisti eniten silmään, että näitä huijareita tulee vastaan JOKA VIIKKO, eli kyse ei edes ole mistään yksittäistapauksesta. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Luulisi, että on itsestään selvää, ettei palveluja osteta, jos siihen ei ole varaa. Kyseessä on kuitenkin yrittäjän työ, josta kuuluu saada korvaus. Törkeää, että haluaa palvelun, mutta ei ole aikomustakaan maksaa siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mies oli varakas, jos oli luottotiedoton. Muutoinjan hänen talonsa olisi ulosmitattu. Nainen siis oli huijari, joka käytti miestä bulvaanina. Melkoinen adonis varmasti, kun persaukisella noin varakas rouva. Tai saattoihan pari olla homoseksuaalejakin.
Ei vakituista asuntoa ulosmitata melkein koskaan, eikä varsinkaan jonkun muutaman tonnin velan maksamiseksi. Eikä "luottotiedottomuus" edes välttämättä tarkoita, että olisi velkaa ulosotossa tai että olisi varaton.
Jokainen voi valita asiakkaansa. En tarkista todellakaan kenenkään luottotietoja, mutta menen ennen ensimmäistä siivousta tutustumaan ja katsomaan minkälainen asiakas ja koti on. Keskustelun kuluessa kyllä tulee esiin jotakin kautta oudot asiat ja jos minua arveluttaa mahdollisessa asiakkaassa joku asia, niin työsopimusta ei tule, vaan suosittelen hänen ottamaan apua jostakin toisesta yrityksestä. Lähes kaikki asiakkaani ovat jonkun toisen asiakkaan/hyvän tutun minulle suosittelemia ja valitsen asiakkaani tarkasti. Asiakassuhteeni ovat pitkiä, olen käynyt useimmulla asiakkaillani 8-14 vuoden ajan säännöllisesti ja heistä on tullut minulle hyviä ystäviä.
Kannattaa tehdä myös niin, että ensimmäinen lasku lähtee ensimmäisen siivouksen jälkeen ja seuraavaa siivousta ei tule ennen kuin maksu on tilillä asianmukaisesti. Laskutus joka kuun viimeisen käynnin jälkeen on vakio. Kertaakaan en ole joutunut ongelmiin.
Mä varaan aikoja yksityiselle lääkäriasemalle, ja meille luottotiedottomilla ei ole asiaa paitsi tt-käynnille tai vakuutuksen kautta. Kaikenlaisia satuja näiltä kyllä kuulee, pääsääntöisesti kaikki ovat ihan justiin hoitaneet maksunsa pois, mikä on kun merkintä ei ole häipynyt (kas kummaa).
Vierailija kirjoitti:
Itseäni pisti eniten silmään, että näitä huijareita tulee vastaan JOKA VIIKKO, eli kyse ei edes ole mistään yksittäistapauksesta. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Luulisi, että on itsestään selvää, ettei palveluja osteta, jos siihen ei ole varaa. Kyseessä on kuitenkin yrittäjän työ, josta kuuluu saada korvaus. Törkeää, että haluaa palvelun, mutta ei ole aikomustakaan maksaa siitä mitään.
Enemmän minua ihmetyttää, että tyyppiä yritetään huijata. En oikein ymmärrä sitä, ellei firma ole todella ahne asiakkaiden suhteen ja kaikki kelpaa, tuli vastaan mitä paskaa vain. Jotenkin hyvin sinisilmäistä ja lapsekasta yrittäjältä. Miksi toisia huijataan aina ja toisia ei koskaan? Mikä on huijauksia yhdistävä tekijä - yrittäjän sinisilmäisyys?
Minua ihmetyttää se, ettei niitä perintäkuluja peritä siltä velalliselta vaan otetaan siis perittävästä summasta 'päältä pois'? Eihän tuossa ole mitään järkeä!!
Uskoisin että kyseessä vihreitä äänestävä pariskunta.