Talvi on paskaa aikaa, aina nälkä ja väsyttää.
Eikä tule liikuttua yhtään. Taas lihoo muodottomaksi möykyksi talven aikana.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan ei ole niitä loppukevään ja kesän valon aiheuttamia päänsärkyjä ja tukalaa kuumuutta ja tunkkaisuutta. Syksyllä ja talvella ilman raikkaampaa ja ulkoliikunta paljon mukavampaa kuin kesällä.
Ihan just prikulleen näin. Kuumuus on karseaa.
Hämärä ja viileys parasta.
Jos kesä on liian kuuma, laihduttakaa. Suomessa on niin kylmä kesä, että lämpö ei haittaa kuin lihavia ihmisiä.
Päivällä olen ihan pirteä, mutta nyt kun on jo pimeää, niin haukotus, mitään ei jaksa enää tehdä. Taidan mennä sohvalle makaamaan ja avaan telkkarin.
Minä taas nappaan kaikki taudit, mitä on liikkeellä. Heti syyskuussa sairastun ja ehkä toukokuussa alkaa helpottamaan.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Kesä on karseeta aikaa. Hirvee kuumuus ja hiki päällä 24/7. Vie voimat, mitään ei jaksa tehdä. Syksyllä sit alkaa elämä voittamaan.
Suosittelen että kaivan 1,5 m syvän kuopan ja menet sinne makaamaan. Pyydä vielä että joku peittää.
Talvi on oikeastaan todella mukavaa aikaa, käyn salilla 2-3krt/vk, lasketellaan, luistellaan muksujen kanssa. Sää ulkona on vain pukeutumiskysymys! Hyvät kamat niskaan ja ulkoilemaan. Jotenkin tuntuu energiaa olevan varsinkin nyt kun tuli luntakin JES!
Kaikilla tarvis olla joku kaveri jonka kanssa käydä ulkona kävelemässä, se piristää. Täällä kaupungin laitamilla missä asun on nyt ihan älyttömän kaunista, kunnon winter wonderland
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat on masentuneita. Mutta eivät yritä tehdä asialle mitään. Ja kuka täällä Suomessa pakottaa asumaan? Töitä löytyy ulkomailta tosi helposti, jos ei massit muuten riitä asumaan muualla.
Joo niin varmaan löytyy
Googlaa ny vaikka alkuun: "Nordic jobs worldwide" ja tuu si sanoo ettei löydy :D
No jobs found in Italy.
Asun keski-Italiassa ja ei täällä ole kovin lämmin eikä valoisaa. Satanut on pari viikkoa ja sumua ja kosteutta piisaa muillekin jakaa. Klo 16 on marraskuussa jo yönpimeää. Toppatakissa täällä liikutaan ainakin tuonne maaliskuun loppuun. Miksi Italiasta luulit duunia löytäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tarvis olla joku kaveri jonka kanssa käydä ulkona kävelemässä, se piristää. Täällä kaupungin laitamilla missä asun on nyt ihan älyttömän kaunista, kunnon winter wonderland
Minä taas tykkään käydä ihan yksin kävelyllä, en halua yhtään muita seuraani pälpättämään jotain tyhjänpäiväistä. Koira voisi käydä kaverista mutta mulla on vaan kissoja kolme.
Kesä on karseeta aikaa. Hirvee kuumuus ja hiki päällä 24/7. Vie voimat, mitään ei jaksa tehdä. Syksyllä sit alkaa elämä voittamaan.