Tietääkö kukaan opintolainan korkoavustuksesta...Ov
Sitähän voi ilmeisesti saada 3 kertaa peräkkäin. No, sain sitä joskus mutta nyt olen maksanut pari kertaa korot itse. Voinko taas saada sitä vai onko se niin, että sitä voi saada vain kokonaisuudessaan tuon 3 kertaa?
Kommentit (11)
Et sitten sitä tuosta kertomastani ymmärtänyt. Älä välitä tyhmätkin saa avustusta jos vaan osaa hakea!
t. 2
Vierailija:
Et sitten sitä tuosta kertomastani ymmärtänyt. Älä välitä tyhmätkin saa avustusta jos vaan osaa hakea!
t. 2
niinpä.. ootpa saanu varmaankin.. eli yhteensä sitä saa kaks ja puol vuotta jos peräkkäin.. eikä nollaannu..
tai sitten ne on menneet ulosottoon...
Miehesi on maksanut laskun tietämättäsi.
Korkoavustusta voi 1.1.2002 lukien saada enintään viideltä vuosipuoliskolta (1.1.-30.6. ja 1.7.-31.12.). Koron säännönmukainen maksupäivä määrittelee sen, mihin vuosipuoliskoon kyseinen korkoavustus kuuluu. Esimerkiksi syyskuun ja joulukuun korkoihin myönnetyt avustukset kuluttavat yhden vuosipuoliskon.
kun olen ollut kotihoidon tuella ja työttömänä. Eli 5 kertaa sitä voi saada. Ja sitä voi vaan saada silloin kun tulot on tosi pienet.
eli saan vielä tämän joulun ja ensi kesän, sitten taas pitää itse maksaa kun menee töihin.