Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47v veljelläni on uusi tyttöystävä, Thaimaasta...

Vierailija
10.11.2006 |

olen ilmeisen ennakkoluuloinen ja rasisti, kun en välittäisi tutustua tähän uusimpaan naisystävään... ikää en tiedä, mutta tuskin on ihan hänen omaa ikäluokkaansa. Tyttöystävä on nyt Suomessa, mutta en aio kutsua heitä kylään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee lähinnä mieleen että en välittäisi tutustua veljeesi.

Vierailija
2/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yllättyä positiivisesti ja veljesi tyttöystävä saattaa kaivata naisseuraakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies ei naista löydä lähempää?

Vierailija
4/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun veli toi edes thaimaalaisen näytille oisin tosi iloinen, mutta kun on niin ranttu kuin Matti Vanhanen ettei kukaan kelpaa edes näytettäväksi..

Vierailija
5/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten, jos olisit tavannut ko. tyttöystävän ja todennut, että et tule toimeen hänen kanssaan. Mutta nyt ilmeisesti lokeroit tyttöystävän jo hänen kansallisuutensa perusteella.

Mitä menetät, jos kutsut veljen tyttöystävänsä kanssa kylään.

Vierailija
6/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos aitoa rakkautta, anna heidän onnelleen mahdollisuus :) Millainen veljesi on? Voisiko ostaa vaimon vai onko puhtaat jauhot pussissa? Jokainen thaimaassa käynyt voi varmaan yhtyä siihen, että thaimaalaiset ovat ihania ihmisiä.

Vierailija
7/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen, siisti, sporttinen, vuosiaan huomattavasti nuoremman näköinen, ja palstalaisten ihailema akateeminen.

Hän on ujo ja käsittääkseni myös huonolla itsetunnolla varustettu, ehkä se selittää tämän

Vierailija
8/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla on thaimaalainen vaimo. Mutta kyllä he ovat ihan oikeasti toisiinsa rakastuneet, molemmat. Tämäkin mies olisi varmaan Suomessakin kelvannut monille (tavallisen näköinen, siisti, sivistynyt, ei ihan köyhä), mutta kun se on se yksi kerrallaan joka meistä kullekin tarttuu mukaan ja jonka itse kukin haluaa.

Minä olen tutustunut tähän tuttavani vaimoon. Hienoisen kielimuurin takana en näe että hän olisi erityisen oppimaton tai tyhmä.

Vierailija
9/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa hänestä hiukan? millanen luonne ja ulkonäkö, koulutus? jne.

Vierailija
10/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako veljesi tyttöystävää usein, kun kirjoitit että uusin tyttöystävä on tahaimaasta ? Jos veljeni vaihtais tyttöystävää kuin sukkia, niin en minäkään niistä jokaiseen välittäis tutstua.

Vierailija
11/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ensimmäinen, en olisi veljen kanssa enää missään tekemisissä. Jos taas tuo toinen, en näe mitään syytä sille että et tapaisi heitä. (paitsi jos veli vaihtaa naista kuin paitaa etkä tahdo sen takia tavata)

Vierailija
12/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tutustua. Tutkijan nimi on Hannu Sirkkilä.

Vierailija
13/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // www. yle. fi/teema/tiedeuutiset/uutinen. shtml? id=1536

Vierailija
14/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin veljesi tyttöystävä mitään menettääkään, jos kaltaiseesi ei tutustu. Veljesi tietysti voi pahoittaa mielensä, mutta siitähän et välitäkään...