Raamattu ja esikoispoika!!!????
Eli mitä raamatussa sanotaan esikoispojista??? Tuomari määräsi lapsen asumaan minun luokseni ja nyt ex paasaa ihmisille siitä mitä raamatussa sanotaan kun esikoispoika otetaan pois tai jotain sinnepäin.....hohhoijaa...
Kommentit (8)
Mutta käy kirjastossa katsomassa Aapeli Saarisalon Raamatun hakusanakirjaa. Siitä voit hakea raamatunkohtia niihin liittyvien sanojen perusteella. Todennäköisesti löydät nipun jakeita myös hakusanan " esikoinen" tai " esikoispoika" kohdalta.
Ei siitä kyllä näillä vihjeillä mitään järkevää löydy näin äkkiä katsoen. 2. Mooseksen kirja sisältää paljon näitä juttuja, että esikoinen esim. karjasta on uhrattava Jumalalle mutta onko sekään nyt sitten ihan.
Tällä hetkellä ex vaikuttaa tasapainottomalta....sekasin vissiin menossa..
Ap.
http: //ftp. funet. fi/index/bible/finnish/1992/Raamattu. html
Pahus kun se ihminen ei muista tarkkaan niitä sen puheita. Esikon pois ottamisesta tai esikon uhraamisesta kumminkin...ja että siitä saa rangaistuksen se joka on pois ottanut...
ap.
Ehkä on todellakin lapsesi turvallisuuden ja ennenkaikkea henkisen tasapainon kannalta, että asuu luonasi eikä tuollaisen kiihkoilijan...Apua! Toivottasti sulla on hyvä sosiaalinen verkosto apuna tollaista miestä vastaan.
Kamalinta on se että vielä kaksi lasta asuu hänen luonaan!!!!
Tuomarin päätös koski vain vanhinta koska muutto minun luokseni oli pojan oma tahto ja päätös perustui hänen tahtoonsa (12v).
Ensi viikolla olen menossa virastoon juttelemaan pienenpien asioista ja tilanteesta (6ja9v),että elämä on joskus raskasta..
En usko että niitä surmia tarkoittaa,jotain muuta!! Ihminen jolle oli sitä puhunut ei muista tarkkaan...ainoastaan sen että saa jonkin rangaistuksen kun ottaa esikon pois tai jotain..