Sammuttakaa ylimääräisiä sähköjä
Jotkut onnettomat ehdottavat netissä, että sytytetään kaikki sähköt 18-19, jotta sähköt katkeaisi linnanjuhlien aikaan jonkun protestin vuoksi.
Sammuttakaa ylimääräiset sähköt tuolloin jos ette kannata ajatusta. Sammutan itse lämmityksemme. Riittävän moni joka sammuttaa kumotaan heidän mielenilmaus.
Kommentit (38)
Just tulin saunasta (sähkö) ja jos nyt sähköt loppuu niin onneksi on puhdas olo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sabotoida mielenilmaisua?
Etkö sinä haluaisi edullista sähköä ja huoltovarmuutta sähköasioihin. Eikö sinua kiinnosta ilmaista hallitukselle, että Suomessa tehty energiapolitiikka on mennyt päin pe rsettä.
Viikonlopuksi luvassa kireämpää pakkasta. Kaikki vaan ikkunat auki ja lämmöt täysille.
Eiköhän se siitä sitten hallitus huomaa.
Itse ajattelin sammuttaa koneen, koska tuo sähkötemppuhan on nimenomaan Venäjän takapuolen nuolijoiden aloittama.
Miten pystyy katsomaan linnan juhlia jos pitää päävirta katkaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin sammuttaa koneen, koska tuo sähkötemppuhan on nimenomaan Venäjän takapuolen nuolijoiden aloittama.
Ja siis nimenomaan Venäjä tahtoo osoittaa Suomelle nimenomaan tänään miten Suomi on heidän armoillaan yhä.
Nyt jos koskaan pitäisi suomalaisten pitää yhtä, eikä suostua tälläiseen.
Kiitos nykyhallituksen, tässä tilanteessa ollaan. Aina vihervassarien vastustuksesta Ydinvoimaa vastaan ja demareiden venäjäkytköksistä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella
Olisi kyllä aika makee homma jos onnistuisi pimentää juhlat. Siinä voisi maistella itsenäistä suomea nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä aika makee homma jos onnistuisi pimentää juhlat. Siinä voisi maistella itsenäistä suomea nykypäivänä.
Jos Suomessa on niin hirveää, niin muuta sinne Venäjälle kun sitä niin ihannoit.
Minulla on kaikki valot päällä. Eteisen valo, olohuoneen valo, makkarin valo. Keittiön valo, kaksi ulkovaloa on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella
Todella fiksua sähkön säästöä valtakunnallisesti. Puhelimesta netin kautta. Ai niin, nettihän ei kuluta sähköä kun ne bitit sinkoilee ilmassa tuulen viemänä.
Mies46 kirjoitti:
Minulla on kaikki valot päällä. Eteisen valo, olohuoneen valo, makkarin valo. Keittiön valo, kaksi ulkovaloa on päällä.
Minä laitoin roikkavaloja. Ei kulu yhtään sähköä kun virta niihin tulee seinän pienistä reijistä.
Minulla oli telkkari ja kattovalo päällä.
Ette vielä laita niitä vehkeitä päälle, haen ensin pakastepitsun lähikaupasta ja paistan uunissa. 😋
Ei ole ollut sähköpulaa ikinä kun olen täällä melkein puolivuosisataa asustellut.
EI ole nytkään.
Älkää nöyristelkö mielipuolien edessä tai saatte lisää kuraa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ylimääräinen sähkö?
Niinpä. Kaiken sen sähkön tarvitsen mitä käytän, jonka myös itse maksan.
"Sammuttakaa sähköjä"