Nainen lähtisitkö kolmanneksi.
Lähtisitkö mukaan pariskunnan leikkeihin ?
Ensin naisten välistä hyväilyä ja sitten saisit vielä halutessasi kunnon panon.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En. En halua hyväillä naisia, ei kiinnosta niin yhtään.
Ymmärrän. En minäkään miehenä lähtisi vastaavaan tilanteeseen touhuamaan miehen kanssa.
Oho, yllättävän suotuisaa. Pitäisiköhän pikkuhiljaa alkaa virittelemään kuiviota kuntoon =P. Vaimo on kaunis ja söpö sekä syttyessään äärimmäisen himokas.
Hänen katseensa viipyilee kauniissa naisissa toisinaan pitkäänkin.
Olisiko tämä enemmän sinnkunaisten juttu vai lähtisikö varattukin nainen kokeilemaan ?
Ensin illallista hyvän viinin kera minkä jälkeen musiikkia ja tunnelmointia olohuoneen puolella sohvalla tai poreammeessa. Pukeutumiskoodi mielellään sensuelli.
Yleensä kolmanneksi tarkoittaa, kaksi miestä yksi nainen.
Muut ovat miesten haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tämä enemmän sinnkunaisten juttu vai lähtisikö varattukin nainen kokeilemaan ?
Ensin illallista hyvän viinin kera minkä jälkeen musiikkia ja tunnelmointia olohuoneen puolella sohvalla tai poreammeessa. Pukeutumiskoodi mielellään sensuelli.
Sorbusta, punkkia ja riekaleiset vaatteet ja mö olen myyty!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kolmanneksi tarkoittaa, kaksi miestä yksi nainen.
Muut ovat miesten haaveita.
Yleensä No siitä voi sitten keskustella toisessa avauksessa. Miesten cuck-fantasiointi, on palstalla tosin kyllä jo valmiiksi yliedustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin illallista hyvän viinin kera minkä jälkeen musiikkia ja tunnelmointia olohuoneen puolella sohvalla tai poreammeessa. Pukeutumiskoodi mielellään sensuelli.Sorbusta, punkkia ja riekaleiset vaatteet ja mö olen myyty!
Eli nuoruusvuodet takaisin ? Mites clithood ja prince albert ?
Oon ollukin muutaman parin mukana petipuuhissa.
Lähtisin, jos toinenkin nainen olisi bi. Jos tarjolla olisi minä ja kaksi miestä, niin ei kiinnosta.
Hauskasti näkyy tuloksissa, että kaikki pertit ja jamit ovat vastanneet, että kyllä. Oikeasti ehkä noin 15 % naisista sopivissa olosuhteissa voisi lähteä tuollaiseen mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo ovat onnistuneet ? Ja onko suosituksia millaisella käsikirjoituksella toimii parhaiten, jos bi-vaimo ja heteromies ?
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti näkyy tuloksissa, että kaikki pertit ja jamit ovat vastanneet, että kyllä. Oikeasti ehkä noin 15 % naisista sopivissa olosuhteissa voisi lähteä tuollaiseen mukaan...
Yllättävän moni varmaan jossain määrin fantasioi, mutta harvalla on rohkeutta tai halua lähteä tositoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja
Miten nuo ovat onnistuneet ? Ja onko suosituksia millaisella käsikirjoituksella toimii parhaiten, jos bi-vaimo ja heteromies ?
Hyvin joka kerta. Ensin ollaan nähty kahvilla. Ei menty toisella kertaa petiin. Joidenkin kans pari kertaa ja yhen useammin. Ei mitään suunnitelmaa. Kunhan kaikki huomioidaan. Ekalla kerralla mulla on aina tietysti kova tarkkailu onko tää varmasti naiselle ok että olen mukana. Mutta kun molemmat osapuolet ollu musta aina innoissaan ja näkee et se on todella okei niin osaa rentoutua. Toisinaan nainen vain katselee ja käyttää lelua ku se mies mua panee. Toisinaan ollu niin että tyttöjen välistä tutustumista ja si mies panee vain omaa (mun tahdosta). Mies kyllä aina sanonu että olisi mielellään muakin pannut. Joskus mies panee molempia.
Ymmärrän, tuon huonoksivitsiksi 'kysymyksesi täällä', mutta se ei vaan naurata? Missä lie vika..(en tiedä).
Uskon että jos kyseessä olisi sen sijaan 2N-pari joka etsii naista kolmanneksi, niin kuinka montaa naista (hetero/lesbo/bi) se ehkä sitten kiinnostaisi? Se olisi kyllä oikeasti mielenkiintoista kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, tuon huonoksivitsiksi 'kysymyksesi täällä', mutta se ei vaan naurata? Missä lie vika..(en tiedä).
Uskon että jos kyseessä olisi sen sijaan 2N-pari joka etsii naista kolmanneksi, niin kuinka montaa naista (hetero/lesbo/bi) se ehkä sitten kiinnostaisi? Se olisi kyllä oikeasti mielenkiintoista kuulla.
Nyt en ihan saanut ajatuksesta kiinni, mutta ei varmaan haittaa.
Ap
En. En halua hyväillä naisia, ei kiinnosta niin yhtään.