Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ottaa päähän että naapurin kissaa pitää hyysätä

Vierailija
06.12.2022 |

Ja päästää se sisälle sotkemaan joka paikka.
Taitaa tämä mirri luovuttaa ja lähteä, siinäpä viettää laatuaikaa jonkun ulkokissan kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain kerro enempää.

Vierailija
2/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota killi sisälle,on siisti vieras,eikä jupita ruuista. Kehräten kiittää vieläpä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää hyysätä naapurin kissaa?

Vierailija
4/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna mirrisi sotkea siellä!

Vierailija
5/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille meillä hyysätään satasella :) Kissat ovat maailman parhaita eläimiä, myös puumat jne.

Vierailija
6/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota killi sisälle,on siisti vieras,eikä jupita ruuista. Kehräten kiittää vieläpä!

Ei sille kelvannut makkarakaan... no ei se kelvannut tuolle naapurin kissaa hyysäävällekään että ei sen puoleen.

Minä olen kai se alin asteikossa, saa kelvata halvin makkara, kunhan en syö liikaa.

Vierailija
7/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lämmitelee eteisessä. Ja pääsee sitten omaan kotiin jossain vaiheessa. Onko naapurilla systeemi jolla kissa pääsee lämpimään heti.

Vierailija
8/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ulkokissa, sitten se huiskii pyykit ja menee sänkyyn nukkumaan jne.

En vain kestä, mutta mun mielipiteellä ei täällä merkitystä.

Hyvässä lykyssä kissa lähtee yöksi ulos kun on tottunut että pääsee naapuriin jos omistaja nukkuu eikä avaa ovea.

Kai se kissakin oppii ettei kannata yötä myöten ulkona juosta, jos ei muut ota luokseen.

Vierailija
9/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se lämmitelee eteisessä. Ja pääsee sitten omaan kotiin jossain vaiheessa. Onko naapurilla systeemi jolla kissa pääsee lämpimään heti.

Ei ole systeemejä, ja kun tää hyysääjä on totuttanut kissan että voi nukkua useita tunteja täällä, ja jopa sängyllä. Ei sitä voi lukita niin ettei pääse kaikkialle.

Nousee vaikka keskellä yötä kun kissa raapii ovea, vahdi siinä sitten, pian on kissa välissä.

Eihän tämä sinällään minun ongelmani ole, voin lähteä ja pysyä poissa myös.

Joillekin taitaa olla ihme etteivät kaikki siedä, varsinkaan ulkokissoja. No, joudan sitten varmaan elämään edelleenkin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan