Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teillä kun on se väritulostin niin voisitko tulostaa mulle pari kuvaa?

Vierailija
24.08.2008 |

Kuinka moneen olette suostuneet? Ystäväni antoi minulle levykkeen jolla 168 kuvaa. Mitä sanon hänelle? Itse asiassa sanoin jo että lähettää ifille, mutta hän ei osaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti, voisitko auttaa ystävääsi kädestä pitäen tekemään lähettämisen ensimmäisen kerran.

Vierailija
2/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyydä ystävääsi ostamaan uusi patruuna, niin tulostat kyllä sitten. Luulisi ystävän ymmärtävän, ettei väritulostaminen ole ihan ilmaista. Näin et joudu kuitenkaan antamaan kieltävää vastausta. Jos haluat olla vielä "avuliaampi", ilmoita samalla tulostimen malli ja väripatruunaan tarvittavat muut tunnisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voisin jos toisi väripatruunat ja paperit ja hyvittäisi jotain ajastakin. On meinaan aika kallista ja työlästä tuommoinen määrä.

Vaihtoehdot:

-laita menemään muistikorttinsa kanssa valokuvausliikkeeseen. siellä tekevät ihan muistikortiltakin.

-tilaat ifistä hänen nimellä (tietenkin hänen luvalla) mutta voit varautua että on sun kimpussa seuraavankin kerran.

-opetat omatoimisesti käyttämään netin kuvatilauksia

Vierailija
4/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ifi ja muut nettikuvafirmat ottavat vastaan ihan cd:täkin samoin käsittääkseni valokuvausliikkeet. Hanki hänelle ifi:n kuori jostain ja sano että lähettää sillä.

Vierailija
5/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kerroinkin tarjoushinnan 0,09/kpl. Vastaus oli en taida nyt raaskia.

Aion nyt ehdottaa että hän valitsee parhaimmat kuvat ja tilaan ne hänelle.

Vierailija
6/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan rohkeasti, että "et sitten varmaan raaski ostaa väripatruunaakaan sinulle, koska se maksaa xx euroa".

Itse olen ammatissa, jossa saisi kokopäivätoimisesti tehdä ystävien sukulaisten hommia milloin milläkin verukkeella. Ilmaiseksi luonnollisesti.

Samoin, koska "harrastan" ompelua, ja omistan hyvän koneen, tokihan ompelen kaikille muillekin paidat, hameet, takit, iltapuvut, tuolinpäälliset jne, he kyllä VOIVAT ostaa tarvikkeet.

Todella armollista, kiitos!

Vierailija
7/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät että halvemmaksi tulee kuvafirmalta kuin sinulta.

Ehdotus 168 kuvan tulostamisesta on hyväksikäyttöyritys johon et luonnollisesti tule suostumaan.

Oikeasti ihmettelen kuinka joku ilkeää edes ehdottaa moista.

Vierailija
8/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi voisin minä ainakin tulostaa ystävälle mutten enempää ilman korvausta.