Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni sänkytoiveet alkavat ärsyttää

Vierailija
06.12.2022 |

Makuuhuoneen toiminta ei kuulemma riittävää. Olen aina tiennyt, että vaimossani on vähän pervon vikaa, mutta nykyään en voi enää sietää, kun tuntuu, että aina vaan pitäisi niitä toiveita olla toteuttamassa. Vaikka yleensä on ihan hyvää seksiä, eikä asiasta puhuta, niin kuitenkin säännöllisin väliajoin on vihjailemassa tai, jos en lähde muuten mukaan, niin ihan suoraan pyytää. Jos ei saa haluamaansa, niin muuttuu kylmäksi ja etäiseksi. Nalkuttaa joka asiasta ja väittää, että ei tee mitään ennen kuin makuuhuoneessa on toimintaa. Kiusantekoako tuo on, vai mitä. On kuin pikkulapsi ja ei tosiaan houkuta itseänikään enää senkään vertaa. Onko vielä toivoa jostain paremmasta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa vaimoasi sen tyypin miehelle, joka aikaisemmin tällä palstalla valitti samaa ja vietä onnellisia hetkiä lähetyssaarnaajassa ko. Ketjun aloittajan kanssa. (Tai lopeta provojen kirjoittelu)

Vierailija
2/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään ei tarvitse suostua, jos ei itse halua. Seksuaalinen pakottaminen, ainostaminen ja kiristäminen on rikollinen teko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mies joka käyttäytyy noin kun ei saa tarpeeksi.. Oma haluttomuus johtuu rankasta lääkityksestä(lopetettu jo

5kk sitten mutta keho ei vaan palaudu) ja asiasta puhuttu ja puhuttu mutta muutosta ei ole tullut

Vierailija
4/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vaimoni yritti raiskata.

Ei minun tee mieliseksiä aina silloin kun on ovulaatio.

Kyllä painosti ja haukkui.

Itki ja syytti että en halua lapsia?!

Sanoi hakevansa spermaa muualta? Tuo jos joku on kiristystä ja pakotusta

Vierailija
5/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin vaimoni yritti raiskata.

Ei minun tee mieliseksiä aina silloin kun on ovulaatio.

Kyllä painosti ja haukkui.

Itki ja syytti että en halua lapsia?!

Sanoi hakevansa spermaa muualta? Tuo jos joku on kiristystä ja pakotusta

Nii on pitäisit uoda enemmän esille tämä

Useat lapset syntyneet noin, naisen painostuksesta.

Kyllä yritetään lasta

Kyllä mies haluaa lapsen

.

Ei, ovulaation aikaa ei ole pakko harrastaa seksiä!!!!

Ei ole!

Se on raiskaus jos nainen yrittää silloin pakottaa!!!

Vierailija
6/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset sisemmät häpyhuulet aapeen vaimolla on? Rakastuitko viivapilluun?

Vierailija
7/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkään ei tarvitse suostua, jos ei itse halua. Seksuaalinen pakottaminen, ainostaminen ja kiristäminen on rikollinen teko.

Nii on ovulaatio on ensikuussakin ja seuraavassa, ja seuraavassa!

Ei, ovulaation aikaa ei ole pakko harrastaa seksiä!!!!

Ei ole!

Se on raiskaus jos nainen yrittää silloin pakottaa!!!

Vierailija
8/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa on hurjasti miehiä jotka eivät saa suhteessaan tarpeeksi seksiä. Vaimosi voisi helposti valita yhden jonka kanssa purkaisivat paineet, niin molemmat parisuhteet voisivat paremmin.

Vierailija
9/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nätti viivplu, aina kostea, en kylläkään ole apn vaimo

Vierailija
10/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne näkyvät, 5 mm noin ulkonee

Pakottaa ajamaan myös posliiniksi edestä

ja pyllistys tarkoittaa, että takaa myös

Vierailija
11/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia toiveita se vaimo sitten ehdottelee? Avaa vähän niin voi ottaa paremmin kantaa asiaan.

Vierailija
12/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Probleemahan on se, että ketään ei voi pakottaa mihinkään mistä ei pidä ja tuollainen mökötys ja muu käytöksellä kontrollointi on hyvin lapsellista. Oli kyse kummasta tahansa sukupuolesta.

Joko pitää hyväksyä se, että kumppani ei syty täysin samoille asioille ja elää sen kanssa tai sitten ottaa hatkat jos kokee, että tämä on kynnyskysymys. Mutta siihen välitilaan ja mielensäosoittamiseen jääminen on varmasti tuhoisaa suhteelle.

Myönnän itse olevani tällainen "pervo" nainen. Tai minulla on sellainen kiinnostus seksialueella josta miesystäväni ei pidä lainkaan.

Välillä on tullut kipuiltua asian kanssa, että tulenko nyt elämään ilman tätä aluetta. Joskus on ollut olo, että seksielämästä puuttuu siksi suurehko osa. Olen kuitenkin ajan kanssa tullut tulokseen että välitän ja rakastan miestäni sen verran että tämä asia ei enää tunnu niin suurelta esteeltä. Kai ne muut asiat sitten vie voiton ja on meillä toki yhteisiä seksimieltymyksiä tämän omani ulkopuolella joista pidän. Mutta jokainen valitsee itse, miten tärkeää mikäkin on. Ei siinä ole oikeaa ja väärää ratkaisua.

Vierailija
13/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko opetaatio maksoi vai oletko ihan muuten vain fyysisesti kehittymätön?

Vierailija
14/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi keskittyä omaan henkiseen kehitykseesi, ehkä sitten joku joskus kiinnostuisi genitaaleistasikin.

Vierailija
15/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi keskittyä omaan henkiseen kehitykseesi, ehkä sitten joku joskus kiinnostuisi genitaaleistasikin.

Ei sinun minun genitaalien kiinnostavuudesta kannata olla huolissaan. Miten voisimme kilvoitella henkisessä kehityksessä - uskoisin nimittäin päihittäväni sinut

M48, guru

Vierailija
16/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku päällä odottaa ja saat pyytää riisuun vielä mummikset ja mekko päällä kun itse paljaana sit tuleekin pääkipu ym epäselvää haluttomuuttaja pyyntö voidaanko huomenna yrittää uudestaan

Vierailija
17/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun minun genitaalien kiinnostavuudesta kannata olla huolissaan. Miten voisimme kilvoitella henkisessä kehityksessä - uskoisin nimittäin päihittäväni sinut

M48, guru

Miksi niin uskot?

Vierailija
18/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Probleemahan on se, että ketään ei voi pakottaa mihinkään mistä ei pidä ja tuollainen mökötys ja muu käytöksellä kontrollointi on hyvin lapsellista. Oli kyse kummasta tahansa sukupuolesta.

Joko pitää hyväksyä se, että kumppani ei syty täysin samoille asioille ja elää sen kanssa tai sitten ottaa hatkat jos kokee, että tämä on kynnyskysymys. Mutta siihen välitilaan ja mielensäosoittamiseen jääminen on varmasti tuhoisaa suhteelle.

Myönnän itse olevani tällainen "pervo" nainen. Tai minulla on sellainen kiinnostus seksialueella josta miesystäväni ei pidä lainkaan.

Välillä on tullut kipuiltua asian kanssa, että tulenko nyt elämään ilman tätä aluetta. Joskus on ollut olo, että seksielämästä puuttuu siksi suurehko osa. Olen kuitenkin ajan kanssa tullut tulokseen että välitän ja rakastan miestäni sen verran että tämä asia ei enää tunnu niin suurelta esteeltä. Kai ne muut asiat sitten vie voiton ja on meillä toki yhteisiä seksimieltymyksiä tämän omani ulkopuolella joista pidän. Mutta jokainen valitsee itse, miten tärkeää mikäkin on. Ei siinä ole oikeaa ja väärää ratkaisua.

Nyt alkoi kiinnostamaan millaisesta mieltymyksestä on kyse ?

Vierailija
19/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap ihmeessä edes vähän tarkemmin millaista pervon vikaa vaimossa on (?)

Vierailija
20/36 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Miksi niin uskot?

Elämänkokemukseni sekä ihmettelysi perusteella.

M48, guru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi