Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh. Olen valvonut puoli neljästä asti ja yritin saada kolme tuntia unta, kunnes vaan nousin ylös.

Vierailija
06.12.2022 |

Muita jotka nukkuneet vaan vähän viime yönä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun onneksi tosi hyvin. Vaihdevuodet aiheuttivat aamuyön valvomista muutama vuosi sitten, mutta sekään ei enää tunnu vaivaavan. Satunnainen valvominen ei haittaa, nukunpahan sitten seuraavana tai sitä seuraavana yönä paremmin. Päiväunia en ota kuin pari kertaa vuodessa.

Kauan valvoit vaihdevuosien takia?

Minä olen jo valvonut 2-3 vuotta. Vuosi sitten menopaussi, ja yhä valvon.

Vierailija
22/24 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä näitä samoja nukkumisongelmia, kun tuntuu olevan vaihdevuosivaivoja.

Mulla on ollut nukahtamisongelma ala-asteelta saakka. Vähän alle nelikymppisenä piti aloittaa nukahtamislääkkeet. Nykyään niitä pihdataan. Ei se unen puute katso sukupuolta mutta syyt unettomuuteen vaihtelee. Mulla se on tuo että monesti ei vaan nukahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräilin aikoinaan aina joskus aamuyöllä ja valvoin 1-3 h, mutta kun aloitin säännöllisesti käyttämään vagifemiä, niin heräillyt jäivät historiaan. Nyt nukun lähes joka yö helposti 7-8 tuntia ja herään ennen herätyskellon soimista pirteänä.

Jaa että emätinpuikkoja unettomuuteen? 🤔

Tästä en ole kuullutkaan. Mitä hlvettiä?

Vierailija
24/24 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[qu juuote=Vierailija]Heräilin aikoinaan aina joskus aamuyöllä ja valvoin 1-3 h, mutta kun aloitin säännöllisesti käyttämään vagifemiä, niin heräillyt jäivät historiaan. Nyt nukun lähes joka yö helposti 7-8 tuntia ja herään ennen herätyskellon soimista pirteänä.

Jaa että emätinpuikkoja unettomuuteen? 🤔

Tästä en ole kuullutkaan. Mitä hlvettiä?

Kirjoittaja ilmeisesti sai niistä sen verran hormonilisää, että unet palasivat.

Varsinainen hormonikorvaushoito tuo melko nopeasti kadonneet unenlahjat takaisin.