Oletko stripannut miehellesi?
Suomalaiset naiset on ujoja tuomaan omaa naisellisuuttaan ja seksuaalisuuttaan esiin edes oman miehensä edessä. Pelkäätkö, että stripattuasi mies ryhtyisi epäilemään, että strippaat myös muille miehille vai pelkäätkö miehesi purevaa kommenttia omasta kropastasi?
Kommentit (32)
Heh, joo, viimeksi hän punastui kun levitin ison puskani suoraa nenän eteen, ihmettelin reaktiota, onhan hän taputellutkin sitä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on niin seksinnälkäinen ainakin viikonloppuisin, että joudun todella tarkkaan katsomaan etten anna mitään strippausvaikutelmaa. Mieluummin menen toiseen huoneeseen vaihtamaan vaatteita ja kylppärin ovi on aina lukossa, kun menen suihkuun.
Mitä ihmettä, mikset vaan anna sille?
Vierailija kirjoitti:
Strippaan joka päivä, kun käyn pesulla. Välillä mies näkee, useimmiten ei.
Se on juurikin se strip osuus. Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin tease eli viettely ja kiusoittelu. Se ei tosin kuulu suomalaisen naisen repertuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strippaan joka päivä, kun käyn pesulla. Välillä mies näkee, useimmiten ei.
Se on juurikin se strip osuus. Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin tease eli viettely ja kiusoittelu. Se ei tosin kuulu suomalaisen naisen repertuaariin.
Näin. Vaimokin yritti, mutta aiheutti lähinnä myötähäpeää. En sitä hänelle tietenkään sanonut.
Olen, mies kyllä useimmiten innostuu vähän liikaa ja riisuu ne vaatteet itse minulta, mutta kyllä se strippauskin on onnistunut. Ja on mies näyttänyt helikopterinkin sekä stripannut minulle. Eiköhän nämä ihan normi kamaa ole useissa parisuhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen, mies kyllä useimmiten innostuu vähän liikaa ja riisuu ne vaatteet itse minulta, mutta kyllä se strippauskin on onnistunut. Ja on mies näyttänyt helikopterinkin sekä stripannut minulle. Eiköhän nämä ihan normi kamaa ole useissa parisuhteissa?
No ei takuulla ole - yök! Kolmas liitto eikä mitään tällaista N53
En . Mies ei ole kiinnostunut minusta seksuaalisessa mielessä. En herätä hänessä enää nykyään minkäänlaisia intohimoja. Todennäköisesti meni naimisiin kanssani, koska olen vaimoainesta. Perinteisesti kasvatettu, uskollinen, leivonta- ja ruuanlaittotaitoinen kotihengetär, joka osaa luoda asunnosta kodin.
Anoppi aina kyselee miksi meillä on tanko makuuhuoneessa.
Joskus olen mutta viime kerrasta on kyllä aikaa. Eikä tuo ole kyllä pyytänytkään, sen kerran kun yritin pukea seksikkäämpää vaatetta päälle ei tullut sen kiinnostuneempaa reaktiota kuin muulloinkaan. Näemmä kelpaan yhtä hyvin villakerrastoon pukeutuneena joten mitäpä sitä suotta näkemään vaivaa. Seksielämä meillä on aktiivista ja olen ihan timmissä kunnossa, ainakin näin keski-ikää lähestyväksi perheenäidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on niin seksinnälkäinen ainakin viikonloppuisin, että joudun todella tarkkaan katsomaan etten anna mitään strippausvaikutelmaa. Mieluummin menen toiseen huoneeseen vaihtamaan vaatteita ja kylppärin ovi on aina lukossa, kun menen suihkuun.
Lainaatko mulle miestäsi viikonlopuiksi? Kelpaisi mulle kyllä seksinnälkäinen mies ;)
En kehtaa. En kuitenkaan osaisi ja näyttäisin ihan typerältä. Sitten pitäisi kiusaantuneena miehen keksiä jotain kivaa kommenttia ja minun yhtä kiusaantuneena teeskennellä että uskon. Ei rumille ihmisille.