Onko perusilmeesi äkäisen näköinen?
Olen pannut merkille, että joillakin perusilme on luotaantyöntävän äkäisen näköinen ja että jos haluaa näyttää hyvältä, niin pitää erikseen ponnistella sellaisen ilmeen ylläpitämiseksi. Joskus se unohtuu ja sitten kaikki pelkää.
Kommentit (26)
Sama se on kunhan itse on iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tuo rbf perusilmeenä ja mm joku tuntematon mies kommentoi baarissa, että miksi et hymyile, onko sulla huono päivä tai jotain. Eräs koulukaveri, miespuoleinen ,sanoi mulle, että "sun pitäis Minna hymyillä enemmän" ja jopa oma isäni on joskus kommentoinut, että miehet ei tykkää, jos nainen näyttää aina myrtsiltä :D
Miksi se tuntuu nimenomaan miehille olevan jotenkin loukkaavaa jos naisella on vakava/vihainen perusilme...Kukaan nainen ei ole siitä koskaan huomauttanut
On minulle, miehelle, muutaman kerran joku nainen sanonut, että miksi sulla on noin vakava ilme. Eli tapahtuu sitä toisinkin päin.
Ainahan muuten naiset on myös sanoneet deitti-ilmoitusten kuvista, että miesten pitää hymyillä niissä.
Minua on v1tuttanut elämässä niin paljon että varmasti perusilmeenikin on aina semmoinen v1ttuuntuneen näköinen, otsassakin on semmoinen ryppy joka on varmaan tullut siitä että aina v1tuttaa.
Mies 48v
Fysiikan lakien mukaisesti kaikki saa äkäisen naaman 40 ikävuoden jälkeen.
Kasvot valahtaa ja tehostaa vaikutusta, sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Minua on v1tuttanut elämässä niin paljon että varmasti perusilmeenikin on aina semmoinen v1ttuuntuneen näköinen, otsassakin on semmoinen ryppy joka on varmaan tullut siitä että aina v1tuttaa.
Mies 48v
Joskus parikymppisenä ilmeisesti eräs nuori nainen koetti vihjata varmaan negatiivisesta olemuksestani sanomalla jotain tähän tyyliin: "turha synkistellä kun ei se kumminkaan onnistu", en tarkkaa sanamuotoa muista.
Aika perus ilmeetön. En harrasta tekohymyjä joten kun näet mun hymyilevän se on aitoa.
mies