En jaksa työpäivien jälkeen tehdä muuta kuin maata sohvalla
Puoliso just pyysi mukaansa kävelylle mutta ei vaan jaksa/huvita. En saa mitään iloa edes siitä, tuntuu vaan yhdeltä asialta joka pitäisi suorittaa niin kuin joku kotityö tms. Sitten mulla on huono taas omatunto tästäkin :(
Kommentit (37)
Olisinpa saanut kolmikymppisenä trendikkään keinokuitupuvun ja Ford Sierran.
Töissä ei ole pakko olla niin pitkää päivää että ei jaksa muuta. Jos työnantajalle sopii, ja omalle taloudelle, voit tehdä myös vähemmän töitä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ei ole pakko olla niin pitkää päivää että ei jaksa muuta. Jos työnantajalle sopii, ja omalle taloudelle, voit tehdä myös vähemmän töitä.
Ei toimi Suomessa. Joko teet kokopäivätöitä tai olet työtön. Muulle ei ole sijaa. Vaikka tämä on haitallinen malli, niin silti siitä pidetään niin kovasti kiinni ei ainoastaan hallituksen puolesta, mutta myös yksityisten yrityksien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa. Joko teet kokopäivätöitä tai olet työtön. Muulle ei ole sijaa. Vaikka tämä on haitallinen malli, niin silti siitä pidetään niin kovasti kiinni ei ainoastaan hallituksen puolesta, mutta myös yksityisten yrityksien osalta.
Riippuu työpaikasta. Itse totesin juuri pomolle, että kun lapset kasvaa, niin varmaan ensi vuonna firma haluaa, että palaisin kokoaikatyöhön. Vastaus oli, että minustahan se riippuu, ihan hyvin voidaan kuulemma jatkaa sitä, että sovitaan työaika aina vuodeksi kerrallaan ja "taustalla" minulla on kokoaikainen työ. Jotkut työpaikat on valmiita olemaan joustavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä osasairauslomaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo kahvia niin piristyt.
Myös tupakointi herättää henkiin.
Ennen käytettiin enemmän nikotiinia ja tehtiin paljon asioita. Jaksoi enemmän.
Ennen röökattiin, dokattiin, pantiin ja saatiin lapsia. Ja aina oli aikaa kiertää maailmaa, lomailla kauniissa Kreikassa tai trendikkäässä Italiassa. Syödä autenttisia ruokia ja nauttia autenttisia juomia. Kyllä harmittaa etten ole sodan jälkeisiä sukupolvia.
Ennen sai väsymykseen pervitiiniä ja paremman kirveen sekä nopeammat sukset.
Rupea osa-aikatöihin ja siinä ohessa tienaa puutarha-alan tuotteilla hieman lisätuloa. Kevyempi elämä ja parempi tulotaso.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös todella väsynyt 8 h työpäivän jälkeen. Minulle sopisi paljon paremmin 4-6 h työpäivät...
Ainakin pimeään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös todella väsynyt 8 h työpäivän jälkeen. Minulle sopisi paljon paremmin 4-6 h työpäivät...
Ainakin pimeään aikaan.
Talvi on niin rankkaa aikaa, että silloin täytyy nauttia päihteitä 24/7, eikä ole aikaa millekään työnteolle. Se on taas saturnalia pian.
Sohvalla makoilla, se mukavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on edessä.
Kuolema on edes teet sitten töitä 4, 6,8 tai 12 tuntia päivässä, mieti!
Mä en jaksa vapaapäivinäkään juuri mitään.
Jos ihmistä väsyttää, niin ei häntä pakoteta lenkille. Pahimmassa tapauksessa tulee burn out suorittamisesta. Lepää vaan ja vaihda vähemmän raskaaseen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Polta hatsit, pane ukkosi kanssa ja menkää saunomaan. Takuulla energisempi olo näiden jälkeen.
Mistä päättelet Ap:n olevan nainen? Mieshän se on! Miehet makaavat sohvalla oh-niin-kauhean työpäivän päätteeksi, eivät naiset!
Väsymysoireyhtymä, kilpirauhasen vajaatoimnta, raudanpuute...On sairauksia, jotka todella saavat väsyneeksi ja vievät pikkuhiljaa toimintakyvyn, jos ei saa ajoissa hoitoa. Että se paljon mainostettu liikunta ei todellakaan auta aina, vaan joskus voi huonontaa vointia entisestään
Työ se väsyttää sekä ankea yhteiskunta ja masentava sää...
Ennen röökattiin, dokattiin, pantiin ja saatiin lapsia. Ja aina oli aikaa kiertää maailmaa, lomailla kauniissa Kreikassa tai trendikkäässä Italiassa. Syödä autenttisia ruokia ja nauttia autenttisia juomia. Kyllä harmittaa etten ole sodan jälkeisiä sukupolvia.