Linnan juhlat 2022 offical
Yleistä ja asiallista keskustelua tämän vuoden Linnan juhlista
Kommentit (2683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ylen toimittaja vihreässä puvussa on kyllä todella kaunis - Ylen stailaaja on tänä vuonna onnistunut oivallisesti!
harvalle suomalaiselle oikeasti sopii tuollainen vihreän sävy, mutta hänelle kyllä. Oli onnistunut, joo.
Kohta joku ehdottaa taas sitä manneverta..
Vierailija kirjoitti:
Olin 80-luvun lopulla Maria Lundin vanhempien konsertissa, upeat Tamara ja Alexandru. Myös Maria kävi lavalla pyörähtämässä, oli silloin muutaman vuoden ikäinen. Tamara oli aikoinaan todella suosittu.
Suomessa ei pääse laulajaksi taidoilla, vaan olemalla kuuluisuuden lapsi. Siksi nykylaulajat ovat karseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan helmi oli kyllä Valtteri Filppulan ja Anu Pentikin yhteishaastattelu. Että on miehen kanssa naurettu täällä vedet silmissä. . . mahtaa Valtterikin repeillä kavereiden kanssa juhlien jälkeen. Kohtelias herrasmies ei häkeltynyt, on varmaan pahempaakin kuullut ja kokenut. :D
Mitä naurettavaa siinä oli?
Käytännössä kaikki. Ei pidä ottaa asioita niin vakavasti.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Apua, miten kiusallinen heitto parista oluesta oli Saulilla. Jenni hyytyi täysin ja juontajat vaikenivat.
Mitä se sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida presidentti kunnossa olla. Hyvä kun ääntä lähti ja yhdessä vaiheessa pyyhki nenäänsäkin. Kärsivän oloinen.
Aikaisesta aamusta hautausmaalta alkaen ollut koko ajan menoa ja ihmisten tapaamista. Hyytyisin itsekin. Hyvä täältä koneelta on huudella.
Pysys nyt edes terveenä kun ilman päähinettä kulkenut ulkona ison osan päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ylen toimittaja vihreässä puvussa on kyllä todella kaunis - Ylen stailaaja on tänä vuonna onnistunut oivallisesti!
harvalle suomalaiselle oikeasti sopii tuollainen vihreän sävy, mutta hänelle kyllä. Oli onnistunut, joo.
Kyllä suomalaisissa on yllättävän paljon tummahiuksisia oliivi-ihoisia, joille tuo väri sopii todella hyvin.
Jos Sauli olisi vähän sujuvammin puhunut, oluet olisi mennyt hyvänä vitsinä ja kevennyksenä, mutta nyt haastattelusta jäi vaivaantunut olo ja oluet ei sopinut kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 80-luvun lopulla Maria Lundin vanhempien konsertissa, upeat Tamara ja Alexandru. Myös Maria kävi lavalla pyörähtämässä, oli silloin muutaman vuoden ikäinen. Tamara oli aikoinaan todella suosittu.
Tamarahan olikin maailmanluokan laulaja. Ihan eri tasoa kuin tämä tytär.
Tamara oli, kuten miehensäkin, oopperalaulaja. Maria tykkää enemmän jazzista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääse laulajaksi taidoilla, vaan olemalla kuuluisuuden lapsi. Siksi nykylaulajat ovat karseita.
Kenenkäs kuuluisuuden lapsia ovat esim. Paula Vesala, Antti Tuisku, Katri Helena tai vaikka Timo Kotipelto?
Maria Lund kaunis ja puku tyylikäs .Oli kuin upea veistos.
Vierailija kirjoitti:
Wow, olen aina jotenkin piänyt tuota Jenniä värittömänä mutta nyt hän edusti upeasti ja hän osaa käyttäytyä kunnioittavasti ja on tuhat kertaa upeampi kuin joku p e r s uj e n g i n edustaja.
Jenni on Suomen kuninkaallisia. Jenni sopisi Suomen kuningattareksi.
Vierailija kirjoitti:
Onks nää jatkot jotkut gay-painotteiset. Oletan?
Blue Oyster Club?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaisissa on yllättävän paljon tummahiuksisia oliivi-ihoisia, joille tuo väri sopii todella hyvin.
Esim. Jaana Pelkonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä kans, Maria kopioi kaiken äidiltään. Miksi? Mitä järkeä? Kaikki eleet, ilmeet, asennot, laulutavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pinkki mies kyllä varasti huomion itselleen. Ja sehän se tarkoitus olikin. Kuka toi edes on? IG-seuraajia hakemassa?
Balettitanssija
Taisi kertoa, että isoisä vai isoisoisä on säveltäjä Yrjö Kilpinen.
Yrjö Henrik Kilpinen (4. helmikuuta 1892 Helsinki – 2. maaliskuuta 1959 Helsinki) oli suomalainen säveltäjä ja akateemikko. Yrjö Kilpisen tunnetuin sävellys on Lippulaulu, jota on ollut tapana laulaa liputuspäivinä lipunnoston yhteydessä.
Tuskinpa isoisä, Atte on syntynyt 1996 eli 104 vuotta myöhemmin kuin tuo esi-isänsä. Olen itse viisikymppinen ja minun isoisoisoisoisäni on syntynyt vuonna 1892
Onpas tää jatko-ohjelma harvinaisen halvan näköinen tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan helmi oli kyllä Valtteri Filppulan ja Anu Pentikin yhteishaastattelu. Että on miehen kanssa naurettu täällä vedet silmissä. . . mahtaa Valtterikin repeillä kavereiden kanssa juhlien jälkeen. Kohtelias herrasmies ei häkeltynyt, on varmaan pahempaakin kuullut ja kokenut. :D
Mitä naurettavaa siinä oli?
Käytännössä kaikki. Ei pidä ottaa asioita niin vakavasti.
t. eri
Jäi itseltä näkemättä. Mitä siinä sanottiin.
Eikö nää jatkot ookaan enää siellä ravintelissa, jonne jengi tuli linnasta jatkamaan ryypiskelyä. Onpa tylsää.
Teflonithan ovat hyviä! tykkään, skulaa ja kompaktia.
Kiitos kaikille keskustelijoille tässä vaiheessa. Oli yllättävän viihdyttävää seurata juhlia ja samalla olla tässä palstalla.