Oletko Tinder hyväksikäytetty?
Onko sinua jollain tavoin hyväksikäytetty Tindersuhteessa (seksuaalisesti, rahallisesti, henkisesti jne). Kerro tähän miten se kävi niin me muut osaamme sitten varoa näitä hyväksikäyttäjiä. Eli siis röyhkeimmät valeet, lupaukset ja harhautukset, joita et olisi millään uskonut toisen käyttävän.
Kommentit (52)
Tinderiä ei voi suositella herkille naisille. Tokihan Tinderissä on ihan kunnollisiakin miehiä, mutta se on samalla myös räävi ihmissuhdeyökerho, jossa nätin pintakerroksen varjossa saa naiselle sanoa ja käyttäytyä häntä kohtaan miten vaan.
Tiedän kaksi naispuolista tuttua, jotka ovat löytäneet Tinderistä parisuhteen, joka on kestänyt jo vuosia. Kummassakaan tapauksessa mies ei ole mikään komistus, mutta ihmisenä sitäkin enemmän. Että kyllä se on omista valinnoistakin kiinni, että mitä sieltä käteen jää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kaksi naispuolista tuttua, jotka ovat löytäneet Tinderistä parisuhteen, joka on kestänyt jo vuosia. Kummassakaan tapauksessa mies ei ole mikään komistus, mutta ihmisenä sitäkin enemmän. Että kyllä se on omista valinnoistakin kiinni, että mitä sieltä käteen jää.
Ja vuosia sitten myös tinderi sekä treffailukulttuuri oli erilaista.
Ruman miehen ottaminen ei takaa, että mies kohtelee hyvin ja liitto toimii.
Rumaa syyllistää ihmistä joka tulee petetyksi tai jolle valehdellaan tai jota jopa hyväksikäytetään. Kun ei mikään sellaista käytöstä oikeuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumaa syyllistää ihmistä joka tulee petetyksi tai jolle valehdellaan tai jota jopa hyväksikäytetään. Kun ei mikään sellaista käytöstä oikeuta.
Hullua miten aina kuvitellaan, että pelkästään jotkut täydelliset superkomistukset voisivat hyväksikäyttää. Väittäisin että usein nimenomaan eivät ole niitä. Esim mulla tinder hyväksikäyttäjä oli lyhyt hintelä silmälasipäinen mies, jolla kaiken lisäksi vielä prinssinakki. Sanoisin että tietynlaisen ulkonäön sijaan ennemmin kannattaa vältellä miehiä, jotka ovat hämmästyttävän sujuvia suustaan. Moni saa naisia ihan vaan puhumalla.
Miksi just Tinder-suhteessa? Mua on hyväksikäytetty ihan baari-illan jatkoilta alkaneesta suhteessa. Mies alusi vakipanon, vaikka esitti olevansa tosissaan. Petti mua, eikä selvitellyt asiaa. No parempi kuitenkin että erottiin.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei voi Tinderissä tapailla vain niitä, jotka ilmoittavat etsivänsä seuraa tositarkoituksella? Jos henkilön ilmoituksesta on luettavissa, että on yleisellä tasolla "avoimin mielin", niin varmasti tämä on vain seksin perässä.
Siksi, kun Tositarkoituksella ja vakavaa etsivät miehet etsivät vain seksiä, tietävät vain että näin sanomalla pääsee parhaiten hyväksikäyttämään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin pokausalgoritmi etsii nykyään vain houkuttelevia viestejä, joita osaavat parhaiten kokeneet pelinaiset ja -miehet. Sillä pidetä sitten tavalliset tallaajat maksajajonoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan v i t t u oikeasti. Jos kaikki deittimiehet ovat vain kusipäitä joihin törmää, niin kyllähän se kertoo paljon enemmän naisesta itsestään kuin miehistä yleensä. Jokainen meistä tietää lukemattoman määrän naisia joilla on pohjimmiltaan hyvä mies. Jos itse törmää vain paskoihin, niin ei kyse ole enää vain huonosta tuurista, vaan ihan omista valinnoista.
Kummallista uhriutumista. Pitää väkisin mennä vapaaehtoiseen Tinderiin ja sitten valitetaan kuinka kauhea se on.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista uhriutumista. Pitää väkisin mennä vapaaehtoiseen Tinderiin ja sitten valitetaan kuinka kauhea se on.
Ja sieltäkin onnistutaan löytämään vaan ne kaikki paskat tapaukset. Kannattaisi laittaa lotto vetämään, kun osataan noin hyvin vetää todennäköisyyksiä vastaan kerta toisensa jälkeen.
Minä löysin ainakin fiksun ja kivannäköisenkin miehen itselleni tinderistä. Yksi varattu neljän lapsen isä Klaukkalasta sattui matkan varrelle, hämmentävä tyyppi. Sitten oli niitä ihan jokunen, jotka lopetti keskustelun, kun oli jo sovittu treffit. Yksiäkään liveohareita ei sattunut. Käytinkö itse hyväksi muita? Kahdesti kävi niin, että minulla oli yhtä aikaa vähän säpinää kahden eri tyypin kanssa. En ole oikein ylpeä siitä. Tapailujen lopetukset hoidin kuitenkin aina nätisti, sen sijaan, että tulin itse pari kertaa ghostatuksi.
Kyllä olen. Nainen sanoi etsivänsä pelkkää seksiä, mutta hänestä tulikin sitten ripustautuva takiainen parin varvin jälkeen. Piti estää kaikissa kanavissa.