Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleva nainen: kuinka usein on 'liian usein' seksiä?

Vierailija
05.12.2022 |

Kysely parisuhteessa oleville naisille: kuinka paljon seksiä on tai olisi ehdottomasti liikaa nykyisessä parisuhteessasi?
Voit toki vastata, vaikka et ole suhteessakaan - kuvittele määrä, jota enempää ehdottomasti et haluaisi missään olosuhteissa.
Valitse se vaihtoehto, jossa mielestäsi "liian usein" ylittyy.
Olen myös kiitollinen, jos voit kommentoida, kuinka usein (ideaalitilanteessa) haluaisit seksiä kumppanisi kanssa.

Parisuhteessa oleva nainen: kuinka usein on 'liian usein' seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa seksiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa viikossa vielä menisi, mutta jos 4 kertaa tai enemmän niin eihän sitä ehtisi vapaa-ajalla tehdä juuri mitään muuta. Mieluiten 1-2 kertaa viikossa.

N50

Monella seksi kestää alle 15 min. 15 x 4 = 1 h viikossa aikaa. Kyllä tuosta luulisi jäävän muuhunkin aikaa.

Meillä kestää ehkä pari kertaa vuodessa tuon vartin verran. Useimmiten 45-60min. Minulle noin kolmesti viikossa olisi ihanteellinen tässä elämäntilanteessa, mutta ei 4-5krt/vko suinkaan liikaa olisi. Ehkä jos joka päivä tulisi harrastettua seksiä, niin alkaisi jo puuduttaa. Minulle tuottaa nautintoa se seksin odotus ja valmistautuminen siihen ja siksi on mukava pitää välillä välipäiviä.

Se, että seksiin ei ole enempää aikaa on valetta. Siihen ei viikossa mene niin kauan ettei sitä ehtisi harrastaa. Katsokaa vaikka omien puhelimien ruutuaikoja ja miettikää uudelleen.

Onhan se tietysti ikävää puuhaa kun sillain joutuu rehkimään ja toinen osapuoli saattaa saada siitä nautintoa.

Minä nautin myös seksiin valmistautumisesta ja sen odotuksesta. Meillä seksi ei kestä kovin montaa minuuttia. Johtuu osittain siitä, että päähän on pinttynyt vaimon käskyt kiirehtiä. Tuntuu, että pitää kiirettä vaikka aikaa olisi reilusti. Tietysti sillonkin vaimo yrittää kiirehtiä maaliin. En tiedä onko kyse siitä, että seksi ei tunnu riittävän hyvälle ja kun saa minut laukeamaan on hyvä syy lopettaa seksi vaikka itse voisin aivan hyvin vielä jatkaa.

Lapsiperheessä on ajankäyttö kortilla. Lapsia ei saa juuri koskaan hoitoon minnekään (muualle kuin päiväkotiin). Lisäksi arki-iltaisin lasten nukahdettua energia on jo kulutettu. Viikonloppuisin on periaatteessa mahdollisuuksia paremmin, jos ei ole esteitä. Välillä jäämme saunan jälkeen "jälkilöylyihin" lasten katsellessa TV:tä ja syödessä herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme