Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleva nainen: kuinka usein on 'liian usein' seksiä?

Vierailija
05.12.2022 |

Kysely parisuhteessa oleville naisille: kuinka paljon seksiä on tai olisi ehdottomasti liikaa nykyisessä parisuhteessasi?
Voit toki vastata, vaikka et ole suhteessakaan - kuvittele määrä, jota enempää ehdottomasti et haluaisi missään olosuhteissa.
Valitse se vaihtoehto, jossa mielestäsi "liian usein" ylittyy.
Olen myös kiitollinen, jos voit kommentoida, kuinka usein (ideaalitilanteessa) haluaisit seksiä kumppanisi kanssa.

Parisuhteessa oleva nainen: kuinka usein on 'liian usein' seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä voi olla liikaa n46

Vierailija
2/21 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ollu vaihtoehtoa että mikään ei olisi liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, joka päivä saatava. Ihanaa ei voi olla liikaa.

Vierailija
4/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa viikossa vielä menisi, mutta jos 4 kertaa tai enemmän niin eihän sitä ehtisi vapaa-ajalla tehdä juuri mitään muuta. Mieluiten 1-2 kertaa viikossa.

N50

Vierailija
5/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä voi olla liikaa n46

Joillakin meistä on myös töitä ja muita harrastuksia.

Vierailija
6/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silti voi olla myös hyvin seksiä. Meillä ei oo

Vierailija
7/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa viikossa vielä menisi, mutta jos 4 kertaa tai enemmän niin eihän sitä ehtisi vapaa-ajalla tehdä juuri mitään muuta. Mieluiten 1-2 kertaa viikossa.

N50

Monella seksi kestää alle 15 min. 15 x 4 = 1 h viikossa aikaa. Kyllä tuosta luulisi jäävän muuhunkin aikaa.

Vierailija
8/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 minsaa on jo kohtuupitkä aika mielestäni. Meillä noin 5-minuuttia....ollaan molemmat siihen tyytyväisiä jopa.

Vierailija
9/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa seksiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Monella seksi kestää alle 15 min. 15 x 4 = 1 h viikossa aikaa. Kyllä tuosta luulisi jäävän muuhunkin aikaa.

En tiedä aiemmasta vastaajasta, mutta meillä seksi kestää kiireessä n. 20 min, jos ei ole kiirettä niin n. 45-60 min. Selittyy ehkä sillä, että ollaan naispari. 4 kertaa/vko olisi itselle vielä ok (pitkässä vakiintuneessa suhteessa, alkuhuuma on asia erikseen). 

N48

Vierailija
10/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa seksiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Meillä kestää ehkä pari kertaa vuodessa tuon vartin verran. Useimmiten 45-60min. Minulle noin kolmesti viikossa olisi ihanteellinen tässä elämäntilanteessa, mutta ei 4-5krt/vko suinkaan liikaa olisi. Ehkä jos joka päivä tulisi harrastettua seksiä, niin alkaisi jo puuduttaa. Minulle tuottaa nautintoa se seksin odotus ja valmistautuminen siihen ja siksi on mukava pitää välillä välipäiviä.

Vierailija
11/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaksi kertaa kuukaudessa. Olen suurimman osan ajasta ärtynyt ja ahdistunut.

Vierailija
12/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin 4-6 x viikossa. 5- 20 min / kerta. Saan n. 1 x kk Max. Itse siis hoidan muut kerrat. No mies on ostanut monia erilaisia leluja yms minulle sitä varten.

Vierailija
13/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä on liikaa. 2 kertaa päivässä on hyvä😊 eli 14 krt/ vk.

N31

Vierailija
14/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tekee mieli seksiä 1-2 kertaa viikossa. Aika usein tämä toteutuukin.

N64

Vierailija
15/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kahteen viikkoon

Vierailija
16/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisimme yhdessä niin kyllä sitä lapset nukkumaan saatua sopisi joka ilta harrastaa.

Sitten ei toki aina sitä 1-2h varmaan jaksaisi vaan välillä sopisi pikaisemmatkin.

Jos ei pieniä lapsia olisi niin kyllä varmaan voisi välillä useammankin kerran päivässä.

Vierailija
17/21 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.

väärässä oot:

MIETI! nyt vähä ..iteki?

Vierailija
18/21 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolme yhdyntää päivässä on liikaa.

Vierailija
19/21 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa seksiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Meillä kestää ehkä pari kertaa vuodessa tuon vartin verran. Useimmiten 45-60min. Minulle noin kolmesti viikossa olisi ihanteellinen tässä elämäntilanteessa, mutta ei 4-5krt/vko suinkaan liikaa olisi. Ehkä jos joka päivä tulisi harrastettua seksiä, niin alkaisi jo puuduttaa. Minulle tuottaa nautintoa se seksin odotus ja valmistautuminen siihen ja siksi on mukava pitää välillä välipäiviä.

Se, että seksiin ei ole enempää aikaa on valetta. Siihen ei viikossa mene niin kauan ettei sitä ehtisi harrastaa. Katsokaa vaikka omien puhelimien ruutuaikoja ja miettikää uudelleen.

Onhan se tietysti ikävää puuhaa kun sillain joutuu rehkimään ja toinen osapuoli saattaa saada siitä nautintoa.

Minä nautin myös seksiin valmistautumisesta ja sen odotuksesta. Meillä seksi ei kestä kovin montaa minuuttia. Johtuu osittain siitä, että päähän on pinttynyt vaimon käskyt kiirehtiä. Tuntuu, että pitää kiirettä vaikka aikaa olisi reilusti. Tietysti sillonkin vaimo yrittää kiirehtiä maaliin. En tiedä onko kyse siitä, että seksi ei tunnu riittävän hyvälle ja kun saa minut laukeamaan on hyvä syy lopettaa seksi vaikka itse voisin aivan hyvin vielä jatkaa.

Vierailija
20/21 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa seksiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Se, että seksiin ei ole enempää aikaa on valetta. Siihen ei viikossa mene niin kauan ettei sitä ehtisi harrastaa. Katsokaa vaikka omien puhelimien ruutuaikoja ja miettikää uudelleen.

Onhan se tietysti ikävää puuhaa kun sillain joutuu rehkimään ja toinen osapuoli saattaa saada siitä nautintoa.

Minä nautin myös seksiin valmistautumisesta ja sen odotuksesta. Meillä seksi ei kestä kovin montaa minuuttia. Johtuu osittain siitä, että päähän on pinttynyt vaimon käskyt kiirehtiä. Tuntuu, että pitää kiirettä vaikka aikaa olisi reilusti. Tietysti sillonkin vaimo yrittää kiirehtiä maaliin. En tiedä onko kyse siitä, että seksi ei tunnu riittävän hyvälle ja kun saa minut laukeamaan on hyvä syy lopettaa seksi vaikka itse voisin aivan hyvin vielä jatkaa.

Luitkohan ollenkaan tuota kommenttia, johon vastasit? Ei siinä sanottu etteikö seksiin olisi aikaa saati että harmittaisi "rehkiä" yhdessä puolison kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä