Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen luonnostaan laiska ihminen, ahkeruus ei sovi minulle

Vierailija
05.12.2022 |

Ahkeruus tuottaa minulle stressiä ja olen huomannut ettei se sovi minulle.

Olen luontaisesti aika laiska. Asia täytyy varmaan hyväksyä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy vaan. Itsekin olen patalaiska mutta nyt on jo liian tylsää enkä keksi mitään tekemistä. Tähänkin voit päätyä :D

Vierailija
2/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän passiivinen sivustakatsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joskus laiska. Mutta monesti se laiskuus yltään saamattomuuteen asti. Sehän onkin sitten sietämätöntä - ja laiskuus loppuu siihen.

Vierailija
4/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle syntyi jo lapsuudessa asenne, että turha tehdä yhtään mitään kun se ei kuitenkaan riitä ja kelpaa (äidille). Olen kyllä saavuttanutkin elämässä asioita, mutta jotenkin toi asenne vaikuttaa vielä ainakin alitajuisesti, vaikka en äitiä varten tietenkään asioita tee. Olen muutenkin ollut lapsesta asti semmoinen kirjojen ääressä viihtyvä haaveilija. Stressaannun helposti jos on liikaa pakollisia hommia ja sitten jotenkin lamaannun, enkä saa mitään tehtyä. Harmittaa, kun olisi edes kiva ettei stressaantuisi niin helposti ja olisi vähän aikaansaavempi.

Vierailija
5/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että olen boheemi ja vähäenerginen. Ei vain ole intoa puuhata jotain koko ajan. Teen mieluummin asioita, jotka ruokkii sielua kuin asioita, jotka on kuin töitä, mutta niistä ei vain makseta.

Eli oikean työni teen kunnolla, mutta muuten otan elämän rennosti enkä suorittamalla.

Vierailija
6/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laiskuutta ei olisi keksitty ainuttakaan elämää helpottavaa keksintöä. Mieti sitä. Laiskuus pakottaa olemaan luova.

Vierailija
7/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen boheemi ja esimerkiksi kotitöiden tekeminen on vaivalloista. 

Joskus täytyy potkia itseään persauksiin, että saa hommat tehtyä. 

Vierailija
8/8 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokseni kaikille laiskureille- nykymuodin mukainen ylisuorittajuus kaipaa vastapainotusta ettei riistäytyisi käsistä. Teette hyvää työtä! (tai no, ette tee)