Minä en oikeasti jaksa enää. Ihan oikeasti.
Kun koko elämä on aina ollut niin huonoa. Lapsuudessa oli kaikki koulukiusaamiset, alkoholistivanhemmat, väkivaltaa, hulluutta, vanhempien ero, turvakodit ja heidän sairas tappelunsa.
Vain luuseripaskatöissä olen ollut. Ensimmäisessä työpaikassa minua kiusattiin niin paljon, että se jätti syvät traumat. Olisin halunnut psykologiksi. Päädyin opiskelemaan hoitajaksi. Ja se vasta paskaa onkin. En edes tiennyt mitä kiusaaminen on ennnen kuin aloin työskennellä hoitoalalla. Sen lisäksi kaikki muutkin vihaavat ja halveksivat hoitajia ja antavat sen näkyä.
Minulla oli syömishäiriökäyttäytymistä nuorena. Nyt olen lihava ja ällöttävä. Normaalipainon ylärajoilla. Lisäksi minulla on akne ja olen oikea suomonsteri.
Ahdistaa taas tuleva joulu yksin lisää. Minulla ei ole ketään, ei perhettä, ei ystäviä. Olen niin perustavanlaatuisesti viallinen, että ketään ei halua olla kanssani tekemisissä.
Opiskelen kahta koulutusta ja käyn Valmennuskurssia. Lisäksi kävin töissä, mutta irtisanouduin ja olen aivan loppu. En jaksaisi edes hengittää enää. Kroppa painaa 5000 kg ja olo on kuin rekan alle jääneellä.
En vain näe tässä mitään järkeä. Elämästä ei koskaan tule hyvää enkä näe edes yhtä onnellista päivää.
Kommentit (48)
Hei ap, ihon saa hoidettua kuntoon nykyään aika hyvin, ja jo siitä saa itsevarmuutta elämään. Olen itse kärsinyt samasta, mutta nykyään kukaan ei edes huomaa sitä että ihoni on ollut joskus ihan järkyttävä. Tsemppiä sulle, varaa aika ihotautilääkärille, tulokset ei näy heti, mutta lupaan sulle että ihosi kyllö saadaan kuntoon. Siitä sitten eteenpäin, baanalle, maailma on avoin....Onnea jatkoon
Ap, kyllä sulle vielä aukenee uudet polut elämässä ja työssä, toivon niin. Halaus.
Terveisin toinen hoitaja, joka välillä miettii mitä muuta elämässään voisi tehdä.
Vankilassa saisit kavereita ja mukavaa ajankulua.
Vaikutat fiksulta, osaat kirjoittaa selkeästi ja kiinnostavasti. Varmasti sinulla olisi rahkeita vaikka mihin.
Akne voi johtua stressistä. Sinun pitäisi päästä pois toksisesta ympäristöstä mahdollisimman pian. Oletko miettinyt, mikä ala sinua kiinnostaisi? Esim. IT-alalla ollaan mukavia toisille ja jokainen saa olla sellainen kuin on. Alalla on muutakin hommaa kuin koodaus, esimerkiksi asiakastuki.
Joku sosiaalinen harrastuskin voisi auttaa? Ihminen tarvitsee ympärilleen mukavia ja kannustavia ihmisiä, ja harrastuksissa harvemmin on hapannaamoja.
Ap ja kaikki muutkin kiusatut,
ARVOSTA ITSEÄSI, NIIN MUUTKIN ARVOSTAVAT SINUA
Älä anna toisten polkea. Heillä ei ole oikeutta siihen. Työpaikkakiusaajalta pitää kysyä esim, miksi puhut minulle noin.
Tärkein lause on: "MINUA EI KIUSATA"
Mene ihotautilääkärille. Saat hoitoa akneen. Ei mikään lääke poista aknea, mutta auttaa tulehdukseen.
Ihmiset jotka ovat kiusanneet sinua, ovat yhtä hukassa omassa elämässään kuin sinäkin. Kiusaajat yrittävät aina vain tuoda helpotusta omaan elämäänsä painamalla muita alas. Et ole luuseri, olet yhtä hyvä kuin me kaikki muutkin, normaali ihminen. Olet päästänyt kiusaajat pääsi sisään ja he ovat onnistuneet muokkaamaan omakuvasi vääräksi. Älä koskaan välitä siitä miten muut näkevät sinut. Kuuntele itseäsi, mutta älä tallo itseäsi maahan. Aloita pienestä asioista, paranna itsesi yksin, ota hitaasti ja löydä sisäinen voimasi. Toivon rauhaa, rakkautta ja valoa elämääsi<3