Keskusteltiin eilen miehen kanssa rajoista parisuhteessa..
Tai enemmänkin siitä mitä saa toisten kanssa tehdä ilman että se loukkaa toista. Sanoin että onko se sinusta esim. ok että käydään lounaalla intiimisti kahden? Mies alkoi meuhkata, että mistä ton nyt olen päähäni saanut?! Sanoin etten mistään, esimerkkinä nyt vain.
Oli koko illan että mikä esimerkki tuo nyt oli, mitä oikein olen tonkinut hänestä jne. Kun sitten kysyin, no että harrastaako hän sellaista, tuhahti ja meni röökille..
Mitä pitäisi ajatella?
Kommentit (32)
ja hän kapinoi minua vastaan juuri noin, että ei voi sietää kun kysyn jotain tai haluan tietää hänen elämästään?
Ja lisään että ei meillä on kyllä seksiäkään joten voi hyvin kokea minut äidikseen.. : (
ap
Vierailija:
ja hän kapinoi minua vastaan juuri noin, että ei voi sietää kun kysyn jotain tai haluan tietää hänen elämästään?Ja lisään että ei meillä on kyllä seksiäkään joten voi hyvin kokea minut äidikseen.. : (
ap
voi kertoa puolisolle on KIELLETTYÄ parisuhteessa
Ala elämään enemmän omaa elämääsi ja välitämään vähemmän miehesi tekemisistä. Voi olla että hän taas näkee sinut kiinnostavana naisena. Sun täytyy muuttaa käyttäytymistäsi aika radikaalisti.
Tämä ketju pistää miettimään, että olisiko pettämisestä kyse tosiaan. Harva nyt jostain esimerkistä suuttuu ja mikäli ei pidä itse asiaa pahana, niin sittenhän vaan sanoisi, että no minulla siinä ei tartte olla sen kummempaa. Tuo seksin häviäminenkin kyllä särähtää korvaan.
Suhdesopan sivuilta löytyy lista mistä voi miettiä että pettääkö toinen.
mutta kyllä täytyy olla pokkaa toiselle menoistaan kertoa! Varsinkin kun minä hoidan lapset silloin kun hän reissaa jne.
Ok, en enää tee ruokia hänelle ja muutenkin alan tekemään omia juttuja ilman että kerron hänelle mitä puuhaan ja kenen kanssa.
ap
että hän pitää minua äitinä ja sitä en todella halua!!! Juu ja kyllä kaikki pettämismerkit löytyy ihan varmasti mutten nyt haluisi uskoa sitä " ilmiselvintä" vaihtoehtoa.
ap
Vika ei silloin ole sinussa vaan miehessä. Kuvaamasi keskustelutilanne kertoo samaa tarinaa ilkikurisesta pikkupojasta joka ei kanna vastauuta elämästään ja antaa tilanteiden viedä. Ei oikein tiedä itsekään mitä haluaa. Itse toteaisin tossa tilanteessa intiimistä lounaasta, että ok, minä en sitä hyväksy, mutta jos sinä olet harrastanut em. lounaita niin reilua on että minäkin voin alkaa järjestää intiimejä lounaita. Silloinhan tilanne on reilu kun molemmilla sama vapaus. Ja elämä etenee omalla painollaan ja se tapahtuu mikä on tapahtuakseen. Eli mies saa maistaa omaa lääkettään.
Mikäli mies kokee sinut äidikseen, niin se ei tietty lupaa kovin hyvää parisuhteen kannalta eikä myöskään kovin hyvin ehkäise pettämiseltä.
Kaivoin tuossa aikaisemman ketjun esiin, jossa oli pettämisestä puhetta. Siellä oli yksi minun kirjoittamani kohta, jossa on aika hyvä esimerkki siitä, miten on aika miellyttävä sulkea silmänsä miehen pettämiseltä. Kun tänne ei voi linkittää, niin kopioinpa sen pätkän:
Olen kuullut tilanteesta, jossa mies tartutti naiseensa sukupuolitaudin. Kun nainen (fiksu sellainen) kysyi, että miten se hälle tuli, niin mies kertoi, että hän oli ollut kaverin kanssa pisuaarilla ja kolmas kaveri oli tullut samalla paikalle. Sitten tää kolmas kaveri oli sanonut jotain yllättävää ja nää molemmat miehet olivat kääntyneet niin pisuaarilta, että penikset olivat osuneet yhteen ja siten tauti tullut mieheen. Ja nainen uskoi tämän jutun.
Jokainen järkevä tietää, että usein petetyllä on vähän sama tilanne, vaikka tuo ylempi esimerkki onkin räikeä. Tietää kyllä alitajunnassaan, että asia ei mene niin kuin sanotaan, mutta haluaa itselleen uskotella, että asia on niin, jotta ei joudu kohtaamaan tiettyjä asioita tai ei ainakaan vielä.
Meillä on tilanne ettei oikein yhteistä aikakaan saada kun ei ole tukiverkkoa jne.
ap
mutta pelkää sun reaktiota - jos on kerta ennenkin kärynnyt?? Siis että mitään pahaa ei ole tekeillä ja mies vaan haluaa ' suojella' sua hermoilemasta?