Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteltiin eilen miehen kanssa rajoista parisuhteessa..

Vierailija
10.11.2006 |

Tai enemmänkin siitä mitä saa toisten kanssa tehdä ilman että se loukkaa toista. Sanoin että onko se sinusta esim. ok että käydään lounaalla intiimisti kahden? Mies alkoi meuhkata, että mistä ton nyt olen päähäni saanut?! Sanoin etten mistään, esimerkkinä nyt vain.

Oli koko illan että mikä esimerkki tuo nyt oli, mitä oikein olen tonkinut hänestä jne. Kun sitten kysyin, no että harrastaako hän sellaista, tuhahti ja meni röökille..

Mitä pitäisi ajatella?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvältähän tuo kuulostaa.

Vierailija
2/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ei ihmisillä voi olla selkärankaa sanao asioita suoraan!

Säästyttäisiin monelta harmilta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää salassa lounaita syödä?

ap

Vierailija
4/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tehdään salassa niin silloin siinä luultavasti on jotain. Itse käyn parinkin eri miespuolisen työkaverini kanssa lounaalla satunnaisesti, siis kaksin. Yleensä kerron siitä kotona. Ei siinä minusta mitään pahaa ole.

Vierailija
5/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo on minusta huolestuttavaa että kokee nyt että olen hänen elämää nuuskinut!!!

Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja on 2 lasta..

ap

Vierailija
6/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn miespuolisten työkavereiden kanssa silloin tällöin syömässä. Siis lounaalla työn lomassa. En ole ajatellut, että niistä pitäisi kertoa kotona. En ole kyllä myöskään ajatellut, että ne pitäisi salata. Joskus saatan sanoa, että käytiin Jarin kanssa syömässä ja se kerto, että... tai muuta vastaavaa. Mutta en kuitenkaan raportoi iltaisin kenen kanssa olen syönyt, käynyt kahvilla tai palaveerannut, kulkenut bussille...

En minäkään tiedä kenen kanssa mies syö lounaansa. Eikä kyllä edes kiinnosta erityisesti.

Onpas kyllä vähän köppänen juttu teillä käsissä. Anna tilanteen vähän rauhoittua ja kysy sitten uudelleen, onko lounaissa jotain salattavaa, jos mies vastaa, että ei ole, anna asian olla. Älä päästä mielikuvistustasi valloilleen.

Vierailija
7/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos se tehdään salassa niin silloin siinä luultavasti on jotain. Itse käyn parinkin eri miespuolisen työkaverini kanssa lounaalla satunnaisesti, siis kaksin. Yleensä kerron siitä kotona. Ei siinä minusta mitään pahaa ole.

Vierailija
8/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ap:n miehen tapauksessa esim., miksi mies hermostuu kun luulee vaimon tietävän hänen lounasseurastaan?

Vierailija
9/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokainen pari kai tekee itse omat sääntönsä jos musta ei ole ok,että multa salataan tuollaisia lounaita niin sitten se ei ole ok, toisen täytyy joko sitä kunnioittaa tai sitten pitää vaihtaa paria.

ja edelleen lounaissa ei ole mitään pahaa minusta niiden salaaminen on outoa ja epäilyttävää.

Ja eipä tuo muutenkaan kerro minulle juuri mitään asioitaan, en taida tyyppiä edes tuntea : (

ap

Vierailija
10/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ero on siinä, onko se jotenkin erikoinen lounas, jonne oikein kahdestaan lähdetään.

Itse käyn harva se päivä miespuolisen työkaverin kanssa " kahdestaan" lounaalla, mutta ei me todellakaan kaksin olla, kun mennään oman talon lounasruokalaan.

Korkeampi kynnys olisi lähteä kaksin jonnekin ravintolaan pois työpaikalta. Tuntuisi varmaan vähän vaivaannuttavaltakin. Isommalla joukolla lähdemme kyllä useinkin johonkin lähiravintolaan lounaalle.

Eli kuljetaanko kaksin vain portaat ruokalaan vai istutaanko kaksin ravintolan loosissa koko lounaan ajan?

Vierailija
11/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosen kaa. =(

Vierailija
12/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo vääntää viattoman asian draamaksi.

Vierailija:

Niinkuin ap:n miehen tapauksessa esim., miksi mies hermostuu kun luulee vaimon tietävän hänen lounasseurastaan?

Vierailija
13/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaimo vääntää viattoman asian draamaksi.

Vierailija:

Vierailija
14/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sitten että en ja tarkoitus on juuri kartoittaa yhteisiä sääntöjä mikä on sopivaa ja mikä ei kun viimeksi tällainen keskustelu on käyty varmaan 5 vuotta sitten (olemme olleet yhdessä 10v). Saimmekin aikaan oikein hyvän keskustelun aiheesta. Minun mieheni käy silloin tällöin naisasiakkaiden kanssa syömässä josta en kauheasti tykkää, mutta ymmärrän sen kyllä jos heillä on ollut pitkä työrupeama ja molemmilla varmasti nälkä. Mistään kynttiläillallisista ei ole kyse ja mieskin on aina autolla liikkeellä joten viinipulloakaan ei pöytään tilata. Samaa asiakasta ei myöskään nähdä kuin pari kertaa vuodessa, joten eipä se kauhealta uhkalta tunnu.

Puhuimme myös siitä millaiset tilanteet voivat johtaa esim. ihastumiseen tai pettämiseen ja missä vaiheessa niitä pitäisi hälytyskellot soida. Mieheni oli sitä mieltä, ettei pitäisi päästää edes siihen vaiheeseen että on mahdollista ihastua ja itse olen samoilla linjoilla. Myöskin puheenaiheista puhuttiin, kuinka henkilökohtaisista asioista voi puhua jne. Meille perhe on todella tärkeä, eikä kumpikaan halua mokata. Olemme kuitenkin ihmisiä heikkouksinemme ja järjellä yritämme kriisitilanteita välttää ja ihan omasta tahdostamme. Kaikin puoli jäi hyvä mieli tästä keskustelusta.

Vierailija
15/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaiden lisäksi illallisille, pitkän kaavan kautta, mutta mieleeni ei edes ole tullut siinä olevan mitään pahaa.

Vierailija
16/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki oikein pahaa kuinka ne nuoret naislääkärit surutta flirttaili pienessä sievässä lääke-edustajille. Toiset lähtivät siihen mukaan, toiset ei (ja he olivat pääosin autolla liikkeellä). Minusta salasuhde ja pettäminen voi oikein hyvin lähteä liikkeelle viattomasta flirtistä joka tietenkin imartelee ja josta voi seurata kiinnostumista, ihastumista jne. Jos viina on mukana kuvioissa ja vielä hotellihuone niin... Kyllä jonkinlaisen rajan voi vetää siihen, minkälaisita tilanteista voi se mopokin karata käsistä.

Vierailija
17/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin toivonut asiallista keskustelua mieheni kanssa mutta niin ei siiten tapahtunut. ikävintä tässä on se, että äsekn hän chättäsi minulle että on käynyt täällä netissä katsomassa kirjoituksiani meistä : (

Ja toivoisi että puhuisin suoraan, (niin olen kyllä omasta mielestä yrittänytkin, mutta kun ammutaan alas niin ammutaan).

Olen ihan neuvoton! Miten voi rassata tuollaiset kysymykset miestä noin paljon? Minähän vain halusin selvittää mikä hänestä on ok!

Vielä kun tässä on taustalla se, että hän vuosia sitten päästi erään työkaverin liian lähelle ja siitä tuli sitten ikävä juttu kaikin puolin.

Miten mies kuvittelee saavansa koskaan luottamusta takaisin käyttäytymällä näin?

ap

Vierailija
18/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies oli vartin pois koneelta, nostanut rahaa tililtä (voi kamalaa) ja mitä milloinkin. Minusta ei oo mikään ihme että ukolta palaa hihat jos lukee mitä oot tänne kirjoitellut.

Tajuan, että sua on joskus petetty ja että se on kamalaa jne. mutta rajansa kaikella.... nyt on siis ongelma, että mies käy lounaalla?? Muistaakseni oot tätä samaa parkunut ainakin pari kertaa aimmin. Ei mikään ihme että miehesi hakee terveempää seuraa ' vapaa-ajallaan' .

Koita saada itses kuntoon.

Vierailija
19/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä ei olis ollut mitään, se ei olis reagoinut noin.

Vierailija
20/32 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin että minun ongelmani on jollekin ihan utopiaa, mutta täytyy muistaa että jokainen pari itse pohtii ne asiat jotka on suhteessa ok.

Minusta salalounaat ei ole ok ja tästä nyt on tässä ketjussa kaiketi kyse.

En ole herkkohermoinen mutten ymmärrä salailua jos ei ole mitään mitä salata.

ap