Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkailee riidassa erolla

Leena
04.12.2022 |

Mies uhkailee riidassa erolla.
Kun kiellän uhkailun niin sanoo vaan et on reilua avoimesti puhua siitä. No mies on puhunut nyt siitä vuoden. Lopetin jossain vaiheessa reagoimasta uhkailuun mitenkään, mutta nyt huomaan et kyllä se hajottaa silti mieltäni.
Olen sanonut useamman kerran rauhallisesti että ole hyvä, en estä. Koskaan en ole hermostunut.
Onko mitään muuta tapaa päästä eroon sietämättömästä tavasta kuin hankkiutua eroon koko ihmisestä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisilla uhkailijoilla on usein itsellä traumaattinen tausta, hylätyksitulemisen lukko.

Alkoholistivanhemmat esim ja sitä kautta hyvin turvaton lapsuus.

Ja p.a.s.k.a.t.

Vierailija
42/54 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee äijälle ylläri ja ja laita itse ero vireille.

Ikävä vaan, että tää on just se mitä se ukko toivoo.. on sen verran munaton tapaus, että ei saa eroakaan itse liikkeelle vaan tarvitsee siihen(kin) naisen.

So?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä hänet, hae itse avioeroa. Voi hakea1 ja tiedon asiasta saa puoliso kirjattuna kirjeenä.Avioeroon ei tarvita enää syytä miksi eroaa,eikä molempia osapuolia. hakemaan.Vireille voit siis sen itse laitaa  yksin heti.

Vierailija
44/54 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
45/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies ei osaa erota, vaikka haluaisi. Roikutaan vaikka kuolemaan asti suhteessa, vaikka omakin mielenterveys kärsisi.

Vierailija
47/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista tuollainen, jos tietää toisen ahdistuvan vielä siitä. En arvostaisi pätkääkään ja laittaisin eron käytäntöön, ilman keskusteluja, koska tuollainen yleensä vain pahenee iän myötä. 

Vierailija
48/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa erota? Mutta miksi. Mies ei kerro sitä? Pariterapeuttiko tulkiksi. Ei ihmiset huvikseen noin sano. Onko mies sitten kyllästynyt johonkin täysin tai riitoihin.

Vierailija
49/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni uhkaili aina riidoissa erolla. Lopulta sanoin että joko mennään pariterapiaan tai sitten seuraavalla kerralla kun haluat erota niin me erotaan. Terapiaa ei kuulemma tarvittu kun ei ollut mitään ongelmia.. Hetkeksi uhkailu loppui mutta sitten kun alkoi taas niin erottiin. En ikinä saanut tietää miksi hän halusi erota, enkä ymmärrä että silti vielä 11 vuoden jälkeen kaipaa mua takaisin.

Vierailija
50/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan helvetin väärin että jossain mies toimii samalla tavalla kun naiset toimii kaikkialla......

Vierailija
51/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että jos mies kerrankin vielä uhkaa erolla, eroat hänestä itse. Ja sitten toteutat mitä lupasit. 

Kannattaa tosiaan opetella itsekunnioitusta ja rajoja. Sinä et hyväksy erouhkailua, joten sun tehtävä on toimia sen mukaisesti. Kynnysmattona ei kannata olla.

Vierailija
52/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex alkoi huokailla että voisi oikeastaan erota ja oliskohan parempi vaan erota kunnes kerran sanoin että hyvä idea, erotaan vaan. Ja erottiin mhös. Ex sai jossain vaiheessa (taisi olla jo eron jälkeen) sanottua, ettei oikeasti olisikaan halunnut erota, mutta itse olin vain helpottunut että koko juttu oli jo ohi. Ja turha itkeä jälkeenpäin kun itse sitä eroa jankuttaa. 

Vierailija
53/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1. puoliso tykkäs tuuppia ja töniä. Sanoin, että kerran vielä ja ero tulee.

Niinhän se kävi kurkkuun kiinni. Laitoin heti seuraavana päivänä avioeropaperit menemään. Äijää ei meinannut saada kirveelläkään ulos kämpästä. Terkkuja vaan sinne leikkisvedupellelle joka ei osaa äidinkieltään sit yhtään. Aito bättrefolk🤣🤣

Vierailija
54/54 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ei toimi.