Sanon tinder-miehelle olevani kipeä. Onko tämä outo kysymys häneltä?
Sen takia ole voinut vielä tavata häntä.
Hän kysyi että: Tuleeko sulle usein oikeasti pahoja flunssia?
Miten tuo kuulostaa siltä ettei usko että olisin kipeänä outo kysymys muutenkin. Mitä mieltä?
Kommentit (45)
Ei sitä jaksa paria viikkoa kirjotella niitä näitä, siin ajassa ehtii jo vaikka mitä muuta.
Varsinkaan ku todennäköisyydet on siinä et nähdään vaan sen 1 kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Se vaan halusi kysyä, että oletko useinkin kovassa flunssassa.
Miksi ihmeessä!? Erittäin outo kysymys. Mulla soi hälytyskellot enkä aio tavata häntä. Fiilis meni jo aiemmin.
Ap
Eli et siis edes halunnutkaan tavata häntä. Ja koko flunssa oli pelkkä tekosyy...
Tyyppi siis aavisti asian oikein ja nyt koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miksi ihmeessä!? Erittäin outo kysymys. Mulla soi hälytyskellot enkä aio tavata häntä. Fiilis meni jo aiemmin.
Ap
Jaa, tunnen itse henkilöitä joille tulee joka vuosi viikkojen mittainen paha flunssa, joskus useampikin, siinä kun minulle kerran 5 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy vaan, että sairastutko useinkin tuolla tavalla.
mitä se sille kuuluu?
Sanotaan tutustumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sille kuuluu?
Sanotaan tutustumiseksi.
Tutustumistapoja on niin kovin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sille kuuluu?
Sanotaan tutustumiseksi.
Toki, jos olen kiinnostunut jostain niin haluan oikeastaan tietää kaikenlaista toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sille kuuluu?
Sanotaan tutustumiseksi.
Toki, jos olen kiinnostunut jostain niin haluan oikeastaan tietää kaikenlaista toisesta.
Se on varmaan sitä sosiaalista taitoa osata erottaa sopivat kysymykset ja epämiellyttävät utelut toisistaan.
Nostat hirveen haloon jostain peruskysymyksestä, mutta toisaalta et edes halunnut tavata häntä, joten ilmeisesti sitten valehtelit hänelle. Olet outo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ap
Eli et siis edes halunnutkaan tavata häntä. Ja koko flunssa oli pelkkä tekosyy...
Tyyppi siis aavisti asian oikein ja nyt koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Aavisti mitä ja millä perusteella!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sille kuuluu?
Sanotaan tutustumiseksi.
Se on varmaan sitä sosiaalista taitoa osata erottaa sopivat kysymykset ja epämiellyttävät utelut toisistaan.
Tämä. Hän on käyttänyt jo aiemmin erikoisia sanoja ja sanontoja, joista en pitänyt. Kuvastaa heikkoja sosiaalisia taitoja / sosiaalista silmää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sille kuuluu?
Sanotaan tutustumiseksi.
Tämä. Hän on käyttänyt jo aiemmin erikoisia sanoja ja sanontoja, joista en pitänyt. Kuvastaa heikkoja sosiaalisia taitoja / sosiaalista silmää.
Ap
Sinä vaikutat vielä oudommalta, kun jopa aloitat tällaisen viestiketjun av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sille kuuluu?
Itse en kysyisi tuollaista kysymystä edes ystäviltäni. Ja tuo tyyppi kysyy sen ihmiseltä jota ei ole koskaan tavannut!
Haluaa tietää oletko työkykyinen eli miten tuottava tapaus.
Löysää nyt sitä kireää pipoasi. Mitä ihmeen ylianalysointia tuollaisesta kysymyksestä? Mikä sinua vaivaa?
Jätä se sika. Nyt tuo neuvo on just oikeassa paikassa. Vain sekopää alkaa kysellä sairaushistoriaa, kun joku saa flunssakaudella flunssan.
Ap, sano sille, että podet oikeasti idioottiallergiaa, etkä voi enää jatkaa teidän juttua.
Ei sullakaan ole kaikki inkkarit kanootissa, joten ehkä parempi, että ette sitten tapaa.
Hirvee haloo yhdestä kysymyksestä vaan.
Lopeta tuo ylianalysointi jo heti alussa. Tuosta ei tule muuten yhtikästä mitään loppupeleissä.