Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea jalan murtuman paranemiseen

Kuntoutuja
04.12.2022 |

Moiii!
Mursin molemmista jaloista onnettomuudessa sääri- ja pohjeluuni aika pahasti lokakuussa ja nyt mun jalassa on n. 15 ruuvia ja kolme levyä per jalka, samassa rytäkässä tuli myös syndesmoosivammaa ja sellasta Onko kellään kokemuksia miten tällaset lähtee paranemaan pidemmällä aikavälillä? Tarkempi murtumatyyppi oli siis sääriluussa pilon-tibiale murtuma ja pohjeluun odalta Weber C tyypin murtuma. Alkuun jalassa oli ulkoinen fiksaattori n. Viikon ajan ennen leikkausta. Olisi helpottavaa kuulla jos muilla on kokemuksia samantyyppisistä murtumista ja varsinkin jos tapaturmasta on jo aikaa, että miten on kuntoutunut ja onko jäänyt vaivaamaan ja jos on, niin miten pahasti jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nilkka meni kolmesta kohdasta poikki yli 10 vuotta sitten. Kuusi ruuvia, yksi levy ja kaksi naulaa.

Jäi sellainen vaiva, että nilkka on vähän jäykkä ja sitä särkee joskus.

Kuntoutumisessa meni yli puoli vuotta.

Tsemppiä sulle ap.

Vierailija
2/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sellainen metallihäkkyrä jalassa? Hoffmanin laite? Mursin trimalleolaarimurtuman nilkkaan muutama vuosi sitten. Vuosi siinä meni, että tuli kokonaan kivuttomaksi ja kävely oli taas normaalia. Nykyisin ei vaivaa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nilkka meni kolmesta kohdasta poikki yli 10 vuotta sitten. Kuusi ruuvia, yksi levy ja kaksi naulaa.

Jäi sellainen vaiva, että nilkka on vähän jäykkä ja sitä särkee joskus.

Kuntoutumisessa meni yli puoli vuotta.

Tsemppiä sulle ap.

Kiitos kun kerroit ja kiitos tsempeistä! :)

Vierailija
4/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sellainen metallihäkkyrä jalassa? Hoffmanin laite? Mursin trimalleolaarimurtuman nilkkaan muutama vuosi sitten. Vuosi siinä meni, että tuli kokonaan kivuttomaksi ja kävely oli taas normaalia. Nykyisin ei vaivaa lainkaan.

Joo oli just sellanen ja hyvä että parani!

Vierailija
5/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesijuoksu tutuksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi