Kuka on keksinyt säännön, että rintaliivit on sitten ympärykseltä sopivat kun ihon ja liivien väliin mahtuu kaksi sormea?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ympärys olisi löysempi, liivit nousisivat selästä liian ylös ja sitten niitä olisi epämiellyttävä pitää. Puhumattakaan siitä, että liian löysä ympärys ei anna rinnoille kunnollista tukea.
Kun löydät sopivasti tukevan ympärysmitan ja riittävän isot kupit, joista tissit tai kainaloläskit ei yhtään pursuile ulos, niin sivuprofiilisi näyttää hyvältä. Ihan turhaa käyttää jotain riipputissiliivejä, kun on mahdollista pienellä vaivalla etsiä kunnolliset.
Höpöhöpö.
Olen 169 cm ja 59 kg, kokoni on 70B ja rakenteeltani olen normaali tai hoikka. Liivieni alle mahtuisi sormia vaikka kymmeniä, kyllähän nuo liivit venyy. Silti liivit on napakat ja tukee sen vähän mitä tarvitsee. Ei nouse eikä pyöri. Tiukempia liivejä en voi enkä varsinkaan halua pitää.
Kun on kevyet, pienet rinnat ei se ympäryksestä tukeva tuki olekaan niin oleellinen eikä liivit kauheasti liiku kun ei ole isoja rintoja liikuttamassakaan niitä.
Kaikkia muita vaatteita ja kenkiä ostettaessa ostetaan sopiva koko, mutta rintaliivejä ostettaessa pitäisi ostaa liian pienet, kun ne venyy. Valmistettakoon rintaliivit sellaisesta materiaalista, että ne antavat tarvittaessa myöten ja sopivat vähän laajemmalle ihmisryhmälle. Ei voi olla totta, että nykytietämyksellä ei tähän pystytä. Naisinsinöörit, paneutukaa tähän ongelmaan. Poistetaan tämä ihmeellinen mystiikka rintaliivien ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Rinuleiden pitää istua napakasti jotta lopputulos terhakka 👍
RINULIT
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia muita vaatteita ja kenkiä ostettaessa ostetaan sopiva koko, mutta rintaliivejä ostettaessa pitäisi ostaa liian pienet, kun ne venyy. Valmistettakoon rintaliivit sellaisesta materiaalista, että ne antavat tarvittaessa myöten ja sopivat vähän laajemmalle ihmisryhmälle. Ei voi olla totta, että nykytietämyksellä ei tähän pystytä. Naisinsinöörit, paneutukaa tähän ongelmaan. Poistetaan tämä ihmeellinen mystiikka rintaliivien ympäriltä.
Rintaliivit nimenomaan tehdään venyvästä materiaalista. Ja tietenkin pitää ostaa sopiva koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ympärys olisi löysempi, liivit nousisivat selästä liian ylös ja sitten niitä olisi epämiellyttävä pitää. Puhumattakaan siitä, että liian löysä ympärys ei anna rinnoille kunnollista tukea.
Kun löydät sopivasti tukevan ympärysmitan ja riittävän isot kupit, joista tissit tai kainaloläskit ei yhtään pursuile ulos, niin sivuprofiilisi näyttää hyvältä. Ihan turhaa käyttää jotain riipputissiliivejä, kun on mahdollista pienellä vaivalla etsiä kunnolliset.
Höpöhöpö.
Olen 169 cm ja 59 kg, kokoni on 70B ja rakenteeltani olen normaali tai hoikka. Liivieni alle mahtuisi sormia vaikka kymmeniä, kyllähän nuo liivit venyy. Silti liivit on napakat ja tukee sen vähän mitä tarvitsee. Ei nouse eikä pyöri. Tiukempia liivejä en voi enkä varsinkaan halua pitää.noin pienet rinnat ei tarvikaan paljoa tukea
Miksi ihmeessä sitten niillekin ollaan aina tuputtamassa kokoa 65c, missä ympärys on aivan liian tiukka jättäen hiertymät ihoon?
Liivit on sopivan napakat sitten kun iho niiden alta on verillä liivien käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran liiviliikkeeseen, ja oikein auttavainen ja innokas myyjä mittasi mut ja toi liivit kokoa 75E. Normisti mun koko on 85C. Hän vakuutti ja vakuutti että nää on oikeat ja mittojen mukaan, ja niiden tulee olla napakat. No menin sit ostamaan. Lopputulos: en ole kuin kerran käyttänyt niitä, liian kireät. Hulluutta toi napakkuus.
Osta sellainen jatkopala, niin saat liivit käyttöön. Maksaa muutaman euron ja löytyy liiviliikkeestä.
Millä tavalla se kahden sormen mahtuminen mitataan? Kyllä mä saan työnnettyä vaikka kaikki sormeni sinne väliin, mutta nykyistä ympärysmittaa pienempiä rintsikoita en voi ostaa, koska ne eivät menisi edes kiinni. Se ei liene tarkoitus että jäävät selästä auki roikkumaan! Eli eiköhän nämä nykyiset ole ihan riittävän napakat vaikka sormia saakin työnnettyä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista venymistä varten niissä on rivi niitä hakaslenkkejä, millä saa tiukemmaksi. Liivit pitää aina ostaa niin, että ovat hyvät uloimmassa lenkissä.
Minulla on varmaan yhdet ainoat vanhat liivit, joissa käytän muuta kuin uloita lenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran liiviliikkeeseen, ja oikein auttavainen ja innokas myyjä mittasi mut ja toi liivit kokoa 75E. Normisti mun koko on 85C. Hän vakuutti ja vakuutti että nää on oikeat ja mittojen mukaan, ja niiden tulee olla napakat. No menin sit ostamaan. Lopputulos: en ole kuin kerran käyttänyt niitä, liian kireät. Hulluutta toi napakkuus.
Osta sellainen jatkopala, niin saat liivit käyttöön. Maksaa muutaman euron ja löytyy liiviliikkeestä.
Miksei voi alunperinkin ostaa sopivia liivejä, mitkä menee kiinni ja joita pystyy käyttämään ilman lisäosia?
Liivit ei ole sopivat jos ne tuntuu huonolta päällä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten esteettisempää, että selkäläskit pursuavat liian tiukkojen liivien kurimuksessa? Kaverin puolesta kyselen.
Pitää olla joustovaraa jotta keikarimies saa rintsikat auki yhdellä kädellä samalla kun toinen käsi reidellä 😉
En tiedä, mun täytyy ostaa paljon kireämmät kun on paljon läskiä siinä kohtaa. Ainoa keino millä pysyy paikallaan on ostaa niin kireät, että ne puristaa läskin makkaroiksi ympäriltään ja liivin kaarituki istuu lähellä kylkiluuta, eikä lölly laardin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi alunperinkin ostaa sopivia liivejä, mitkä menee kiinni ja joita pystyy käyttämään ilman lisäosia?
No jos on tullut ostaneeksi liivit, jotka jää käyttämättä, kun ovat liian napakat, niin silloin tuo jatkopala on näppärä. Itse ostin jatkopalan, kun löytyi muuten ihan täydelliset liivit, mutta liiviliikkeessä ei just siitä mallista just silloin ollut oikeaa ympärysmittaa saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla joustovaraa jotta keikarimies saa rintsikat auki yhdellä kädellä samalla kun toinen käsi reidellä 😉
Se on tekniikkalaji. Yksi käsi riittää hyvin avaamiseen, jos on normaalit hakaset takana. Miksei se keikarimies saisi niitä yhdellä kädellä auki, kun kerran itsekin riisun ne avaamalla yhdellä kädellä? Tosin jos on leveät viidellä hakasrivillä, joutuu yleensä avaamaan kahdessa vaiheessa.
Mistä liikkeestä kannattaa ostaa laadukkaat rinulit?
Eikö ne ole liian löysät, jos on kahden sormen verran isommat kuin ympärysmitta rintojen alta?
noin pienet rinnat ei tarvikaan paljoa tukea