Kerro sinun elämästä jokin positiivinen kiva juttu joka auttaa sinua selviämään kaiken tämän kurjuuden keskellä
Vaikka nyt on aika kurjat ajat maailmalla ja täällä kotimaassakin niin olen päättänyt nauttia elämästä enkä jaksa koko ajan huolehtia ja surkutella. Elämä jatkuu ja nautin siitä. Ja sitten jos se ei jostain syystä jatku niin olenpahan ainakin nauttinut elämästä niin kauan kun sitä kesti.
Minulla on vielä kesken oleva oikomisprojekti, mutta hyvin huomaa jo kuinka hampaat ovat suoristuneet.
Tuntuu aivan mielettömän hienolta. Vinot hampaat on vaivanneet koko aikuisiän ja vaikuttaneet todella paljon itsetuntoon. Tuntuu jo nyt itsevarmemmalta vaikka suussa on oikomiskojeet, kun huomaan hampaiden suoristuneen :)
Tämän on minun elämässä nyt sellainen asia josta iloitsen. Rahaa tähän toki on jo mennyt ja menee vieläkin ihan tarpeeksi. Ei kyllä paljoa kiinnosta, kun tämä asia tuo niin suuresti iloa itselle. Onneksi olin säästänyt etukäteen tätä varten.
Kommentit (29)
Santpauliaan tuli nuppuja, jotka juuri avautuu!
Perintöryijyn kunnostusprojekti. Terveet, ihanat, isot lapset. Rauhallinen elämä ja vuoden päivät tipatonta. Onhan näitä, isoja ja pieniä ilonaiheita.
En ole sitä vielä keksinyt, vaikka syytä olisi tähän pskaan jo jotakin valoa ilmaantua.
Neulon joka päivä. Olen tehnyt nyt syksyllä 12 pipoa, 8 paria sukkia, 5 lapaset ja villapaidan. Kiva antaa joululahjaksi ja on kuin meditaatiota. Mikään huoli ei paina kun neuloo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pyyhkii kirjoitti:
Mikä tässä nyt niin kurjaa olisi? Sen enempää korona, Venäjän aloittama sota kuin sähkön hinnannousu ei ole vaikuttanut elämääni mitenkään. Ulkona on hämärää, mutta senkin kanssa pystyy elämään.
Noin muuten vaimon kanssa menee hyvin, on ystäviä, harrastuksia ja mukava, hyväpalkkainen työ, jonka ansiosta voi toteuttaa haaveitaan esimerkiksi matkaillen. Joulu lähestyy ja sen jälkeinen etelänmatka.
Eli lyhyesti sanottuna, itsen ympärille käpertyminen.
Ei kai siinä mitään pahaa ole. Ei maailma paremmaksi sillä muutu, että yksilötasolla tuntisi maailmantuskaa. Ja onhan tässä elämässä muutakin kuin oma napa. Kuten vaikka ne mainitsemani työt, ystävät ja harrastukset.
Selvisin erosta. Aikuisilla lapsilla menee hyvin.
Löysin omistusasunnon, johon yksikään ikävä ihminen ei kävele sisään jos en tahdo.
Innostus ongelmien ratkomiseen. Joka aamu avaan uutissivut ja alan pähkäillä, miten ratkaisen ongelman.
Miesystävä kosi! Häät ensi vuonna <3
Perhe ja työ