Lue keskustelun säännöt.
Mitä tuoreelle äidille lahjaksi?
09.11.2006 |
Olemme menossa katsomaan tuoretta perhettä, johon siis syntynyt juuri vauva. Vauvalle on lahja, mutta aloin miettimään, että olisi mukava muistaa myös äitiä, sillä onhan hän tehnyt suuren työn odottaessaan ja synnyttäessään vauvan ja olisi varmasti ilahtunut pienestä, henkilökohtaisesta lahjasta.
Onko hyviä ideoita? Mitä olette itse vieneet tai saaneet lahjaksi? Lahjan ei tarvitse olla iso, se voi mielellään olla edullinen ja hyödyllinen.
Kommentit (2)
itse ilahduin suuresti, kun ystäväni sanoivat jo etukäteen, ettei tarjoiluista tarvi välittää, ja toivat mukanaan ruuan ja jälkiruuan - IHANAA suklaapiirakkaa. Eli siis rotinoita!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olin aivan otettu kun sain suklaata, se maistui niiiiiiin hyvälle, jotenkin juuri sitä kaipasi synnytyksen jälkeen. Toista tehdessä osasin jo opastaa miestä, että suklaata pitää tuoda sitten sairaalaan! =)
Itse olen tuon ekan oman kokemuksen jälkeen vienyt suklaalevyn tai konvehtirasian jokaiselle tuoreelle äidille, ja ovat olleet aivan otettuja ja alkaneet ahmia suklaata heti! =)
Myös joku lehti tms. voisi olla kiva. Toisaalta kaikki eivät jaksa keskittyä sellaiseen kun katseltavana on myös ihana vastasyntynyt vauva.