Miten miehesi laittaa hiuksensa? Siis föönaako, laittaako vahaa vai riittääkö vain kampa?
Kommentit (16)
ja viimeistelee geelillä. Välillä kadehdin niin nopeasti kuivuvia hiuksia, omiani saan puhaltaa kuivaksi vaikka kuinka kauan.
Sillä on ollu niin lyhyttä kun pitkää kun ties mitä ja seksikkäin se on tuolla pitkällä hiuksistolla :)
Se on minun oma länkkäri cowboy ;)
Parturimenoissa olemme säästäneet nyt 10 vuoden ajan ihan kivasti.
asettuvan kadehdittavan hyvin laittamattakin, mutta tilanteen niin vaatiessa näyttävät vielä paremmilla kun vähän vahalla viimeistelee.
t. nimimerkki itellä lähes aina bad hair day vaikka väkerrän peilin edessä joka aamu vähintään 10 min.
Nämä toimenpiteet joka päivä ja näyttää mielettömän hyvältä =)
Sivuilta ajeltu kaljuksi, keskellä pitkä letti. (Tähän muuten miehessä ihastuin) Tämä hiustyyli liittyy miehen harrastukseen, ja on miehen sielu;)
ja vahalla nipsoo latvat, tujaus lakkaa ja kiiltosuihketta pari painallusta
Mä en voi sietää mitään tukkaasa peilin eessä kasaavia miehiä. eka poikaystävä oli sellanen joka laitto kaikenmaailman tökötit hiuksiinsa ja koko kämppä hais hirveelle. Ja tohon kaikkeen meni tolkuttomasti aikaa, etät valitsin seuraavaksi mieheksi " kaljun"
:-D harvemmin heteromies tollaista harrastaa, ellei satu oleen gigolo.
Omalla miehelläni on cowboy look. Kiharat pitkähköt hiukset (sellaiset " polkka pituiset" ). Eipä tuo niille tee mitään muuta kuin pesee ja harjaa. That´s it. Ei se niitä pahemmin kuivaile föönillä, itse asiassa, meillä ei ole ollenkaan fööniä :D
mies laittaa hiuksiinsa vahaa tai vivalia.
voita! kiiltoa ja pitoa. ja kaveritkin laittaa.
sitte laittaa paljon muotovaahtoa ja harjailee ojennukseen. sitte vielä lakkaa.. huh! Oon koittanu sanoo et on paremman näkönen ku vaan pikaseen vetästy taakse muotovaahdol! Nyt on jo sentää vähän rennompi...
musta olisi kamalaa, jos mies föönaisi aamuisin tukkaansa kylpyhuoneessa - ihan neititouhua, yäks. mun miehellä pitää olla niin lyhyet hiukset, että ne saa nopeasti kuivaksi ilman fööniä ja pelkällä kammalla ojennukseen. hiukka geeliä on myös ok, jotta hiuksiin saa lisää asennetta.
Miehekäs mies, eikä mikään geelitukka!