Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkun mielestä elän leuhkasti

Vierailija
03.12.2022 |

En syö käytännössä eineksiä enkä pakastevihanneksia. Valmistan itse, pilkon kuorin ja raastan vihannekset enkä osta pakastekuutioina. Teen kasvispihvit itse, en osta valmiina. Teen hernekeiton herneistä itse yms. Olen kuulemma leuhka kokki.

Käytän hillittyjä vaatteita/asusteita, mutta ovat kalliita (merkki ei näy). Hiukset luonnollisen väriset, siististi kiinni. Kynnet siistit, meikki hillitty. Korut eleettömiä ja pieniä, mutta arvokkaita. Näytän kuulemma leuhkalta.

Asun leuhkasti. Omakotitalo jossa hoidettu piha, vähän koristettakin laitettu. Sisustus antiikkia ja kierrätyskeskusta, ikeaakin löytyy. Sellainen ajaton sekoitus eti tyylejä, aitoa taidetta. Ei tunnistettavaa designia. Itämainen matto kuulemma kruunaa leuhkan sisustuksen.

Kuuntelen mm. klassista ja jazzia, käyn oopperassa, teatterissa, harrastan monipuolisesti. En juo enkä polta. Se vasta leuhkaa onkin.

Vauvafoorumin mukaan olen tavallinen tallukka, mutta serkkuni on eri mieltä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku siis tilitti tämän suutuspäissään kun ei oltu kutsuttu joulun viettoon. Ei olla vietetty joulua koskaan yhdessä, en ymmärrä mistä keksi että pitäisi olla kutsuttuna. Ap

Vierailija
2/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta limusiini niin saa ihmetellä se serkkuni oikein kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kuulostaa siltä että kehut itseäsi melko paljon, joten leuhkaahan se on, vaikka asiat olisivatkin melko tavallisia.

Vierailija
4/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttikö serkkusi vain termiä "elät leuhkasti" vai luetteliko tosiaan mm. luonnollisen väriset hiuksesi ja ajattoman sekoituksen eri tyylejä, aitoa taidetta?

Kuvauksesi oli ehkä vähän "leuhkaan tyyliin" kirjoitettu, kumman suusta se tuli?

Vierailija
5/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttikö serkkusi vain termiä "elät leuhkasti" vai luetteliko tosiaan mm. luonnollisen väriset hiuksesi ja ajattoman sekoituksen eri tyylejä, aitoa taidetta?

Kuvauksesi oli ehkä vähän "leuhkaan tyyliin" kirjoitettu, kumman suusta se tuli?

No en ihan copupastennut emailia sentään, mutta sanoi että pukeudun kuin olisin joku ruotsin kuninkaallinen. Ja että kotiini ei kelpaa tavalliset seinäkalenterit tai printit kun pitää olla aitoja maalauksia. Ja että pelkkä Masku ei riitä minulle, on oltava uniikkia ja antiikkia seassa.

Kyllä käytti sanaa leuhka erittäin usein. Ap

Vierailija
6/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kuulostaa siltä että kehut itseäsi melko paljon, joten leuhkaahan se on, vaikka asiat olisivatkin melko tavallisia.

No korostin niitä asioita mistä serkku puhui, että saatte käsityksen tilanteesta. En minä mikään anteeksipyytelevä nöyristelijä ole, mutta en leuhkakaan. Ap

Vierailija
7/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole anteeksi pyytelevä nöyristelijä" kuulostaa siltä että olet leuhka ja itsekeskeinen ja jopa liiankin ylpeilevä. Kannattaa pohtia asiaa, onko luonteessasikin jotain leuhkaa eikä vaan miten asut. Jostain syystä tulit asiasta tänne kertomaan, mieti mistä syystä.

Vierailija
8/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on tuollaiset kodit, tuollaiset harrastukset, hoidetut pihat. Ehkä serkkusi pointti onkin jokin muu kuin nuo asiat?

Vierailija
9/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihan copupastennut emailia sentään, mutta sanoi että pukeudun kuin olisin joku ruotsin kuninkaallinen. Ja että kotiini ei kelpaa tavalliset seinäkalenterit tai printit kun pitää olla aitoja maalauksia. Ja että pelkkä Masku ei riitä minulle, on oltava uniikkia ja antiikkia seassa.

Kyllä käytti sanaa leuhka erittäin usein. Ap

Vaikuttaa siltä, että serkkusi oli oikeassa.

Vierailija
10/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en ole anteeksi pyytelevä nöyristelijä" kuulostaa siltä että olet leuhka ja itsekeskeinen ja jopa liiankin ylpeilevä. Kannattaa pohtia asiaa, onko luonteessasikin jotain leuhkaa eikä vaan miten asut. Jostain syystä tulit asiasta tänne kertomaan, mieti mistä syystä.

Siitä syystä, että asia vaivaa minua enkä todellakaan tilitä tätä kenellekään kasvotusten.

Oletin, että täällä kaikki ovat toinen toistaan alempaa sosiaaliluokkaa ja saisin kuulla, että elämäni kuulostaa tosi ankealta ja köyhältä. Ap

Vierailija
11/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että sanot käyväsi oopperassa ja ties missä mutta sanot että elämäsi kuulostaisi köyhältä. Etkö arvosta mitä sinulla on vai haluatko korostaa miten hyvin sinulla on asiat

Vierailija
12/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastiselta ja uhriutuvalta vaikutat ainakin!

Vierailija
13/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/0 - palstan työntekijäkö on tämän aloituksen tehnyt? Keksisitkö seuraavaksi parempaa, kiitos.

Vierailija
14/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit serkulle?

Vierailija
15/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että sanot käyväsi oopperassa ja ties missä mutta sanot että elämäsi kuulostaisi köyhältä. Etkö arvosta mitä sinulla on vai haluatko korostaa miten hyvin sinulla on asiat

Ei kuulosta, mutta tällä palstalla kaikki tienaa 200 000 bruttona vuodessa, omistaa sijoittaa, säästää valtavia summia. Odotin kuulevani sen teiltä. Ap

Vierailija
16/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan leuhka. Leuhka ostaa tai tilaa kaiken valmiina. Itsekkin teen kaikki ruoat itse. Tulee myös edullisemmaksi.

Vierailija
17/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastasit serkulle?

En mitään ainakaan vielä. Ap

Vierailija
18/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran tyypin joka käyttäytyi todella leuhkasti. En tiedä tajusiko itse. Aina mainosti kaikkea miten tekee asiat "kunnolla ja oikein" ja mitä (parempaa) merkkiä on ostanut. Ilmeisesti oli hälle suurtakin merkitystä niillä asioilla. Aika materialistinen kaveri joka tavoitteli hyvää ihmisyyttä imagolla ja brändeillä ja ties millä. Persoona puuttui kokonaan, matki vain muita ja fanitti bloggaajia.

Vierailija
19/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan leuhka. Leuhka ostaa tai tilaa kaiken valmiina. Itsekkin teen kaikki ruoat itse. Tulee myös edullisemmaksi.

Ei pidä paikkaansa. Voihan sitä rakentaa vaikka palatsin itse ja leuhkia sillä : D

Vierailija
20/22 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä siellä joulun vietossa sitten on? Onko vain lähisuku esim vanhemmat ja oma perhe, lapset tms, vai oletko kutsunut muita serkkuja mutta et häntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä