Oletko jo ostanut kaikki joululahjat?
Kommentit (17)
Olen ostanut kaikki lahjat. Rahaa mennyt ihan liikaa.
Käytännössä tilanne on sellainen että joulu voi tulla vaikka heti mutta muuten jos vielä pari lahjakorttia...
Olen tilannut jo kaikki ja Saksan Amazon toimittaa ne kotiini ensi viikolla. Pääsen pakkailemaan.
Meillä ei kyllä ole varaa ostaa tänä vuonna lahjoja.
Pari muumimukia, pari pyyhettä ja joku lahjapakkaus kauneuden hoidolle. Muuta ei enää.
Kaikki hoidettu jo. Piti olla ajoissa, kun yksi vauva pitäisi synnyttää tässä ennen joulua.
En ole. Jätin muillekin jotain.
Joo. Saatan lisätä sinne pari juttua silti.
En ole ja alkaa tuskastuttaa. Onneksi kaikki, mitä aion antaa lahjaksi, on mietittynä jo. Enää puuttuu toteutus ja se on vain muutama tunti kauppakeskuksessa. Enemmän stressiä tällä hetkellä aiheuttaa joulukortit, jotka on edelleen askartelematta.
Kyllä olen
Aikuiset ei vaihda lahjoja, paitsi äitimme saa siivousapua, eli siivojan vaikka ikkunan pesuun.
Lapsenlapsille elämyslahjoja. Elokuva käynti retki, hoploppi, teatteri mummin kanssa.
En ole ostanut yhtään. Hommaan kaksi joululahjaa, ne ehtii hyvin viikkoa ennen joulua.
Melkein kaikki. Loputkin on mietittynä ja ainoastaan parin klikkauksen takana netissä.
En vielä kaikkea. Jotain on hankittu jo. Katsotaan jos alet alkais jo ennen joulua.
Olen ostanut. Ainoalle lapselle on 29 pakettia, ja miehelle yksi lahja. Muuten emme osta aikuisten kesken lahjoja.
En. Neljälle joku hemmottelusetti, yhdelle pehmolelu, yksi barbi, pari pulloa viiniä...