Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko asiat elämässäsi paremmin vai huonommin viiden vuoden kuluttua?

Vierailija
03.12.2022 |

Itse luulen oman elämäni olevan silloin himpun verran parempaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa, tämä vuosi ollut jo sellainen vuoristorata mitä ei olisi voinut mistään ennakoida.

Vierailija
2/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kristallipallosta voin sen vastauksen nähdä😬??

Vierailija
4/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, enpä omista kykyä nähdä tulevaan. Ja hyvä niin. 

Vierailija
5/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että paremmin.

Ainakin henkinen paine minkä huono liitto aiheutti on loppunut, olen varmasti yksin, mutta en parisuhteessa oleva yksinäinen. Kukaan ei käytä minua kohtaan henkistä väkivaltaa.

Lapset on jo isoja, kenties jo muuttaneet omilleen? Elämässä sen myötä aivan uusi vaihe edessä.

Rahaa ei varmasti ole enempää, tai sitten on, kun ne lapset jo isompia, ja ehkä opiskelun lisäksi tekevät töitä, mikä helpottaa.

Vierailija
6/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on nyt aivan älyttömän hyvin, mutta tulee olemaan paljon paremmin viiden vuoden päästä. Olen aloittanut kuntoutuksen ja se sujuu loistavasti. Raha-asiat nousukiidossa ja viidessä vuodessa olemme todennäköisesti paljonkin entistä rikkaampia. Puolison kanssa menee koko ajan paremmin. Viiden vuoden kuluttua luultavasti myyn yritykseni ja alan vaikkapa pelaamaan golfia täysipäiväisesti kierrellen maailmaa.

Vierailija
7/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään hirveää tapahdu niin paremmin. Joka vuosi on parempaan päin menty.

Vierailija
8/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti huomemmin, koska minulla epäillään sydänsairautta. Olen jo osasairauspäivärahalla. Toivon etten joutuisi kokoeläkkeelle.

Vierailija
9/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti paremmin, koska olen silloin jo kuollut.

Vierailija
10/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kaikella todennäköisyydellä. Jos saan pitää työni. En tienaa paljoa, mutta nykyinen elämä tuntuu mielekkäältä ja kykenen kehittymään (en ammatillisesti, muuten). Suhtaudun toiveikkaasti omaan tulevaisuuteeni, en niinkään maailman. Mutta pidän toki peukkuja sillekin.

Vierailija
11/11 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki sujuu hyvin niin esikoinen on 4 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan