Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaupunginosassa Heksingin kantakaupungissa asuisit mieluiten?

Vierailija
03.12.2022 |

Jos ei nyt ajatella hintaa ja jälleenmyyntiarvoa ym. Ihan sen peristeella, missä mieluiten asuisit.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piensijoittaja kirjoitti:

Asuisin Ehrensströmintie 14:ssa Siljan terminaalia vastapäätä. Kohtuu uusi talo kivalla merinäköalalla. Viimeksi kun oli kolmio myynnissä, hinta oli 850.000€. Nyt alkaisi rahatkin riittämään. Tosin liikenneyhteydet on vähän nihkeät.

https://asunnot.oikotie.fi/talo/ehrenstromintie-14-helsinki/43971

Se taloyhtiö on valittanut Suomenlinnan lautan melusta!

Lautta on siis parkissa siinä talon kohdalla ja starttailee aamuvarhaisella.

En muuttaisi.

Suomenlinnan lautta lähtee Kauppatorilta, eli aika kaukaa Olympiaterminaalista. Siljan laivoista voisi valittaakin, mutta tuskin johtaisi mihinkään. 

Huomasin muuten, että nykyiset neliöhinnat ovatkin jo 15.000€/m2, joten asunnot maksavat reilusti yli miljoonan. Pitäisi jo myydä kaikki yksiöt tai odotella perintöä.

Vierailija
22/24 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä hinnat ovat laskeneet 20 prosenttia.

Ei haittaa vaikka laskisi silti voittoa tulisi satoja tuhansia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut melkein kaikissa Helsingin ns. hienostoalueilla. Huvilakadusta en tykännyt, vastapäiset talot liian lähellä ja kesäisin paljon turisteja valokuvaamassa.

Pietarinkadulla, kuului myös Ullanlinnaan, paljon julkkiksia missejä ja jääkiekkoilijoita paikallisesa pizzzeriassa näyttäytymässä.

Töölössä taisin olla kaikkein onnellisimmin Linnankoskenkadulla.

Lauttasaari: Liian paljon lääkäreitä ym. kermaperseitä, liian rauhallista meikäläisen makuun vaikka meri olikin plussaa.

Tällä hetkellä Mellunmäki: Ihanat ihmiset ja luonto!

Vierailija
24/24 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Kulosaaresta🙂. Olen asunut Töölössä ja Krunikassa ja nyt Kulosaari tuntuu ihanalta asua pienen koiranpennun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi